Vores chancer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
10 svar
4 synes godt om
31. marts 2016

Ønsker en lille spire..

Hejsa. 

Hvordan vurdere i vores chancer for at opnå graviditet i denne cyklus, ud fra nedenstående billede? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

Ønsker en lille spire..

Tænker i ikke at ægløsningen faldt d. 9. cd? Vi havde derefter sex d. 10. cd. om morgen. 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mynewlife

Jeg ser dem alle som negative. Bliv ved med at teste - gerne 2-3 dage dagligt. Jeg testede ca. klokken 10-17-19/20.. De kan godt svinge meget i farven og jeg havde også mange af de der "tæt på" men det meget normalt de svinger som sagt. Det KAN være den har lagt på et senere tidspunkt, hvor du så ikke har testet. Altså måske mellem 9-10.. Men det også tidligt at have ÆL der .. Plejer du normalt at have der? Normalt falder den på 14-15-16 dagen, og så gerne lidt senere når man har en 32 dags cyklus. 

Men jeg ville blive ved :-) Du kan købe 100 stk. ægløsningsteste på ebay til 70,- ca. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Ønsker en lille spire..

Jeg stoppede med at teste efter 11. Cd, fordi de blev så meget svagere..  Det er maange måneder siden jeg har fulgt min cyklus så nøje med ægløsningsteste, så jeg kan desværre ikke huske hvornår ægløsningen er faldet i tidligere cyklusser- for cd. 9 er jo meget tidligt.. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Ønsker en lille spire..

Mynewlife skriver:

Jeg ser dem alle som negative. Bliv ved med at teste - gerne 2-3 dage dagligt. Jeg testede ca. klokken 10-17-19/20.. De kan godt svinge meget i farven og jeg havde også mange af de der "tæt på" men det meget normalt de svinger som sagt. Det KAN være den har lagt på et senere tidspunkt, hvor du så ikke har testet. Altså måske mellem 9-10.. Men det også tidligt at have ÆL der .. Plejer du normalt at have der? Normalt falder den på 14-15-16 dagen, og så gerne lidt senere når man har en 32 dags cyklus. 

Men jeg ville blive ved :-) Du kan købe 100 stk. ægløsningsteste på ebay til 70,- ca. 

Og tak for råd om at tage dem tre gange om dagen og med at købe dem på eBay!  Det er 23. Måned vi forsøger nu skal cyklussen følges 110% med ægløsningsteste!! 

Anmeld Citér

2. april 2016

babyprojekt

Bare et godt råd her fra. 

Drop ægløsnings test. Når du bruger dem, så kommer du automatisk til at fokusere på hvornår i kan have sex, fordi det bliver så vigtig for dig at det skal være den dag, hvor ægløsning er. Men det ses bare så tit og har prøvet det selv. Jo mere man bruger dem jo længer tid tager det med at blive gravid, fordi det også kommer til at følelse som en forpligtelse at have sex lige netop den dag du har ægløsning. Drop dem og hygger jer når i har lyst så går det hele meget nemmere. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

2. april 2016

Flødebollen

Ønsker en lille spire.. skriver:

Og tak for råd om at tage dem tre gange om dagen og med at købe dem på eBay!  Det er 23. Måned vi forsøger nu skal cyklussen følges 110% med ægløsningsteste!! 

Jeg kan godt forstå, man efter 23 måneders forsøgen bruger ÆL! 

Man har sgu også brug for at føle, at man selv gør noget.

Der er man bare nået til et punkt, hvor man ikke bare kan smide alle tanker og følelser og knalde løs. Man får brug for at finde ud af, om der overhovedet er en ægløsning.

Jeg vil give dig samme råd - test flere gange dagligt - bliver det ved med, at du ikke får den der knaldpositive test, må u nok en tur til lægen for at blive henvist til en gynækolog. Det kan sagtens være, du ikke får ægløsning. Når I har forsøgt så længe, hvorfor har I ikke søgt hjælp endnu, hvis jeg må spørge?

Anmeld Citér

2. april 2016

Ønsker en lille spire..

babyprojekt skriver:

Bare et godt råd her fra. 

Drop ægløsnings test. Når du bruger dem, så kommer du automatisk til at fokusere på hvornår i kan have sex, fordi det bliver så vigtig for dig at det skal være den dag, hvor ægløsning er. Men det ses bare så tit og har prøvet det selv. Jo mere man bruger dem jo længer tid tager det med at blive gravid, fordi det også kommer til at følelse som en forpligtelse at have sex lige netop den dag du har ægløsning. Drop dem og hygger jer når i har lyst så går det hele meget nemmere. 

Held og lykke 

Tak for rådet! Det er nemlig den tanke vi tidligere har haft ang. Projekt-baby, det skulle under alle omstændigheder være et kærlighedsprojekt og vi ville for alt i verden undgå skemalagt sex, men efter 22 måneder bliver vi nødt til at se hvad ægløsningtestene kan.. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Ønsker en lille spire..

Flødebollen skriver:

Jeg kan godt forstå, man efter 23 måneders forsøgen bruger ÆL! 

Man har sgu også brug for at føle, at man selv gør noget.

Der er man bare nået til et punkt, hvor man ikke bare kan smide alle tanker og følelser og knalde løs. Man får brug for at finde ud af, om der overhovedet er en ægløsning.

Jeg vil give dig samme råd - test flere gange dagligt - bliver det ved med, at du ikke får den der knaldpositive test, må u nok en tur til lægen for at blive henvist til en gynækolog. Det kan sagtens være, du ikke får ægløsning. Når I har forsøgt så længe, hvorfor har I ikke søgt hjælp endnu, hvis jeg må spørge?

Tak for støtten.  Og det åbenlyse spørgsmål er selvfølgelig hvorfor vi ikke har søgt hjælp tidligere. Det undre faktisk også os selv at der er gået så lang tid.. Månederne har bare taget hinanden og vi har bare tænk.. I næste cyklus er den der... Lige én måned mere.. Og pludselig er der gået 22 måneder. Det har også været svært at nå der til hvor vi skal erkende at vi ikke bare lige selv kan lave baby, men der er andre der skal indvoldveres i vores kærlighedsprojekt.. De tanker kender du måske?  Vi prøver fremover med flere ÆL-teste dagligt!!

Anmeld Citér

2. april 2016

Flødebollen

Ønsker en lille spire.. skriver:

Tak for støtten.  Og det åbenlyse spørgsmål er selvfølgelig hvorfor vi ikke har søgt hjælp tidligere. Det undre faktisk også os selv at der er gået så lang tid.. Månederne har bare taget hinanden og vi har bare tænk.. I næste cyklus er den der... Lige én måned mere.. Og pludselig er der gået 22 måneder. Det har også været svært at nå der til hvor vi skal erkende at vi ikke bare lige selv kan lave baby, men der er andre der skal indvoldveres i vores kærlighedsprojekt.. De tanker kender du måske?  Vi prøver fremover med flere ÆL-teste dagligt!!

Oh yes. De tanker kender jeg godt. Men det er styrke at søge hjælp. Det er ikke en svaghed. Og vi er ikke supermænd. Nogle er gode til noget og andre gode tip noget andet. Vi var ikke gode til at lave børn på naturligvis. Og pludselig blev insemineringsforsøg, hormoner, scanninger, kanyler, ægudtagningee og uendelig ventetid, det 'normale'.

det er normalt for os at få børn sådan her. Det er selvfølgelig vigtigt, at man tillader sig selv at prøve alt andet. Jeg kan godt følge dig, at I gerne vil forsøge lidt endnu. Evt tage en seriøs snak om, hvornår 'nok er nok'. Så månederne ikke tager sig selv, som de så let kan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.