Gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej! 
Det er såden at jeg har lige fundet udaf at jeg er gravid igen, jeg har en dejlig datter på 11 mdr, og jeg har faktist ikke rigtig haft menstruationen siden, bare såden plet blødning to gange. Hvordan kan jeg regne efter termin? 

Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

lillespir26

Anonym skriver:

Hej! 
Det er såden at jeg har lige fundet udaf at jeg er gravid igen, jeg har en dejlig datter på 11 mdr, og jeg har faktist ikke rigtig haft menstruationen siden, bare såden plet blødning to gange. Hvordan kan jeg regne efter termin? 

Tak på forhånd 

Jeg blev gravid igen da vores pige var 6 mdr 

er idag 33+3 vi købte en scanning hos lille kbh' ner da jeg heller ikke rigrig havde haft mens og mistænkte selv at jeg var omkring uge 14 jeg var så 11+2 henne 

Anmeld Citér

1. april 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej! 

Tak på forhånd 

Det kan du ikke når du ikke med sikkerhed ved hvornår du havde sidste menstruations førstedag. Det kan kun en terminsskanning beregne. Så få fat i lægen så du kan komme til skanning.

Tillykke med graviditeten.

Mvh. M

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Missmatch:-) skriver:

Det kan du ikke når du ikke med sikkerhed ved hvornår du havde sidste menstruations førstedag. Det kan kun en terminsskanning beregne. Så få fat i lægen så du kan komme til skanning.

Tillykke med graviditeten.

Mvh. M

Tak for svar  Jeg skal kontakte min læge, så finder vi ud af det 

Jeg er så spændt, at jeg ville prøve at regne mig frem til ca termin, men det er jo umuligt! hehe! 

Tak 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

lillespir26 skriver:

Jeg blev gravid igen da vores pige var 6 mdr 

er idag 33+3 vi købte en scanning hos lille kbh' ner da jeg heller ikke rigrig havde haft mens og mistænkte selv at jeg var omkring uge 14 jeg var så 11+2 henne 

Tak for svar 

hmm, hvor meget koster såden en scanning? 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar 

hmm, hvor meget koster såden en scanning? 

Mener vi gav 400kr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.