Anonym skriver:
Min mand og jeg ønsker snart at blive gravide og er ved at blive lidt frustreret
jeg overvejer nu at prøve med ægløsningsteste, men det er desværre en jungle at finde rundt i
jeg har en cyklus på 32-35 dage, så starter med at teste på dag 15 eller 16 tænker jeg
jeg går ikke efter de dyre og har læst lidt om de strimler fra billig-teste, valmed osv, men alle modsiger hinanden vis Google
ved godt det er forskelligt fra person til person, men søger det bedste udgangspunkt
så mine spørgsmål lyder;
hvornår på dagen testede i?
hvilke strimler brugte i? Hvilke virkede og hvilke gjorde ikke?
hvor hurtigt efter i begyndte at teste med dem fik i "bid"?
er der andet man skal vide før man starter? Vil så gerne gøre det rigtigt fra starten 
Man tester mellem 10-20, aldrig morgenurin.
Strimlerne fra billig-teste er de bedste indenfor landets grænser, har selv udført eksperimenter med flere forskellige mærker på samme urin.
De bedste og billigste i udlandet er fra homehealth.uk (min mening), du får virkelig mange teste for ingen penge.
Du kan sagtens producere 2 streger uden betydning, det er teststregen, der skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen, der er vigtig. Når det så er sagt, så gem dine teste og sæt dem sammen på et stykke karton, så du kan se udviklingen, for når de begynder at tage til i farveintensiteten, skal du teste hyppigere, helt op til 3 gange på en dag.
Ved positiv test falder ægløsningen 24-36 timer senere.