Hjælp ang graviditet!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer,  vi har en søn på et år, og min man og jeg har haft ubeskyttet sex en måneds tid, da min spiral faldt f og jeg ikke havde tid til at få lagt et nyt af lægen da jeg arbejder.. Hvor lang tid efter samlejet kan man teste om man er gravid? Jeg havde mens den 7. Marts og burde få det igen i løbet af næste uge..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Hej med jer,  vi har en søn på et år, og min man og jeg har haft ubeskyttet sex en måneds tid, da min spiral faldt f og jeg ikke havde tid til at få lagt et nyt af lægen da jeg arbejder.. Hvor lang tid efter samlejet kan man teste om man er gravid? Jeg havde mens den 7. Marts og burde få det igen i løbet af næste uge..?

Jeg tror ca 14 dage efter samlejet eller bedst på dagen hvor din mens skulle komme 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Bshizzle

Jeg har kunne teste svagt positiv 3 dage før min mens kom.. 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Jeg tror ca 14 dage efter samlejet eller bedst på dagen hvor din mens skulle komme 

Altså jeg har intet symptom for det lige pt men jeg har haft mens lignende smerter i sidste uge og ondt i lænden, også har jeg haft lidt hovedpine men nu mærker jeg intet :/

Anmeld Citér

31. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ca. omkring tidspunktet for næste menstruation. Jeg gætter på at I ønsker et barn mere - så held og lykke med projektet

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Ca. omkring tidspunktet for næste menstruation. Jeg gætter på at I ønsker et barn mere - så held og lykke med projektet

Ja min mand og jeg ønsker faktisk et barn mere, vi kan begge mærke på vires søn at han vil have en legekammerat, han bliver simpelthen så glad når han møder/ser andre børn   Men vi er lidt usikre fordi vi gerne vil ud at rejse hvilket vi aldrig fik gjort og jeg vil gerne nyderen ferie uden kvalme osv, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.