Er det kroppens måde at sige fra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2016

Anonym trådstarter

Godaften skønne brugere. 

Trænger til nye øjne på det hele, og søger derfor råd herinde. 

Min mand og jeg er rigtigt meget i tvivl om vi skal kontakte FG, da jeg har kraftig hovedpine, er svimmel, har sådan nogle glimt for øjnene engang i mellem, tunge nærmest følelsesløse ben samt ondt omkring solarplektus. 

Har tidl. været indlagt til obs da alle prøver er kommet tilbage negative, og det eneste der er at gå efter er symptomerne, som forsvandt for et døgns tid og nu er vendt tilbage. 

Håber i kan hjælpe, er 33+0 i dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

Newsence

Anonym skriver:

Godaften skønne brugere. 

Trænger til nye øjne på det hele, og søger derfor råd herinde. 

Min mand og jeg er rigtigt meget i tvivl om vi skal kontakte FG, da jeg har kraftig hovedpine, er svimmel, har sådan nogle glimt for øjnene engang i mellem, tunge nærmest følelsesløse ben samt ondt omkring solarplektus. 

Har tidl. været indlagt til obs da alle prøver er kommet tilbage negative, og det eneste der er at gå efter er symptomerne, som forsvandt for et døgns tid og nu er vendt tilbage. 

Håber i kan hjælpe, er 33+0 i dag.

Jeg ville bestemt ringe og fortælle at symptomerne er kommet tilbage.. Hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld Citér

31. marts 2016

Soonmom

jeg ville klart ringe, det kunne jo være svangerskabsforgiftning

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

jeg ville klart ringe, det kunne jo være svangerskabsforgiftning

Tog chancen og ringede. Som de sidste 3 måneder når jeg har været inde og vende mener de at det bare er en virus, da alle prøverne på SSF er fine. Synes bare det lyder lidt vildt at man kan have en virus i mere end 3 måneder...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.