Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal have taget en blodprøve for at måle østradiol imorgen på cyklusdag 8. Hvad er det helt præcis for et hormon? Hvad har det af betydning for min behandling? Synes jeg får vidt forskellige svar når jeg googler?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Skal have taget en blodprøve for at måle østradiol imorgen på cyklusdag 8. Hvad er det helt præcis for et hormon? Hvad har det af betydning for min behandling? Synes jeg får vidt forskellige svar når jeg googler?
Østradiol hjælper som en slags lim. Hjælper med at ægget bliver siddende.
Flødebollen skriver: Østradiol hjælper som en slags lim. Hjælper med at ægget bliver siddende.
Okay så jo højere jo bedre? Det mindsker chancen for at det ikke sætter sig fast, eller abort senere hvis man bliver gravid? Hvad så hvis det er lavt? Kan man give noget så?
Anonym skriver: Okay så jo højere jo bedre? Det mindsker chancen for at det ikke sætter sig fast, eller abort senere hvis man bliver gravid? Hvad så hvis det er lavt? Kan man give noget så?
Det aner jeg ikke
mwn du tager østradiol i pilleform nu ik? Forstår ik helt hvorfor niveauet skal måles ved blodprøvee
det oplevede jeg ikke
Flødebollen skriver: Det aner jeg ikke mwn du tager østradiol i pilleform nu ik? Forstår ik helt hvorfor niveauet skal måles ved blodprøvee det oplevede jeg ikke
Nej det har jeg aldrig fået? Er på gonal F og orgalutran ?
Anonym skriver: Nej det har jeg aldrig fået? Er på gonal F og orgalutran ?
De måler det nok for at se om du har behov for mere.
Jeg ved det faktisk ikke. Sorry, troede du tog det i pilleform nu nemlig
Flødebollen skriver: De måler det nok for at se om du har behov for mere. Jeg ved det faktisk ikke. Sorry, troede du tog det i pilleform nu nemlig
Åh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128