Andre gravide med blærebetændelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: B

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

289 visninger
8 svar
3 synes godt om
30. marts 2016

CarinaSRP

Hej piger

Er 21+4 og blev i dag ringet op, fordi der var bakterier i min urin, som var sendt til dyrkning. Er nu på pencillin. Har ikke været ramt i mine andre graviditeter. Er meget nervøs for, om jeg nu risikerer at føde for tidligt, at barnet tager skade af infektionen eller medicin :/ pyh er nervøs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

migxher

Det er kun hvis det er streptokokker b at det kan være farligt (: Jeg har selv lige fået det konstateret, jeg er 11 uger henne. 
Jeg fik af vide at bliver det behandlet er der ingen fare. Men du skal føde på sygehuset fordi du skal have antibiotika under fødslen, så barnet ikke bliver smittet. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

CarinaSRP

migxher skriver:

Det er kun hvis det er streptokokker b at det kan være farligt (: Jeg har selv lige fået det konstateret, jeg er 11 uger henne. 
Jeg fik af vide at bliver det behandlet er der ingen fare. Men du skal føde på sygehuset fordi du skal have antibiotika under fødslen, så barnet ikke bliver smittet. 

Tak for svar fik ikke at vide hvilken bakterie der er tale om? Mon de havde nævnt det, hvis det var den du omtaler ?

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mortil2drenge<3

Har haft blærebetændelse 3 gange i min graviditet og har ikke født endnu er 40+0 

Anmeld Citér

30. marts 2016

CarinaSRP

Molly90 skriver:

Har haft blærebetændelse 3 gange i min graviditet og har ikke født endnu er 40+0 

Okay det giver da håb fik du besked om, hvilken type bakterie det var?

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mortil2drenge<3

CarinaSRP skriver:

Okay det giver da håb fik du besked om, hvilken type bakterie det var?

du skal ikke være bekymret det er helt normalt at have det det er kun farligt hvis man ikke bliver behandlet for det 

nej fik jeg ikke at vide, men jeg er sikker på de læger har styr på det 

Anmeld Citér

30. marts 2016

migxher

CarinaSRP skriver:

Tak for svar fik ikke at vide hvilken bakterie der er tale om? Mon de havde nævnt det, hvis det var den du omtaler ?

Jo så ville du helt sikkert have fået besked da det så ville skulle skrives i din vandrejournal (: Jeg fik mail fra min læge om at de havde fundet bakterien i min urin. 
Ellers kan du jo gå ind og tjekke på sundhed.dk. der kommer prøvesvar op.

Anmeld Citér

30. marts 2016

CarinaSRP

migxher skriver:

Jo så ville du helt sikkert have fået besked da det så ville skulle skrives i din vandrejournal (: Jeg fik mail fra min læge om at de havde fundet bakterien i min urin. 
Ellers kan du jo gå ind og tjekke på sundhed.dk. der kommer prøvesvar op.

Har tjekket min E-journal og det er b-streptokokker:/ åh nej. Skal der følges mere op løbende nu?

Anmeld Citér

30. marts 2016

migxher

CarinaSRP skriver:

Har tjekket min E-journal og det er b-streptokokker:/ åh nej. Skal der følges mere op løbende nu?

Så synes jeg lige du skal få ringet til din læge (: Det er vigtigt det bliver skrevet i din vandrejournal da det har betydning for fødslen. Og de skal jo kunne se det når du engang kommer ind på fødegangen. 
Og så tror jeg det er vigtig at du i hvertfald er obs på om det kommer igen. Det KAN give for tidlig fødsel hvis du går med det ubehandlet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.