To mod to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Karo

Da jeg møder kl 6.45 hver morgen er det Martin der står for at vække Marcus hver morgen, klæde ham på, give ham morgenmad og aflevere ham i vuggestuen. Det er et valg vi selv har truffet, for så har jeg jo tidlig fri og så skal han ikke tilbringe så meget tid i vuggestuen, da Martin først aflever ham kl 8.30. Når han har afleveret ham ringer han altid til mig og fortæller hvordan Marcus har været til morgen og hvad han sagde til at bliver afleveret.

Igår da Martin ringede havde jeg jo lige fået besked på at vi skulle have en lille pige. Både Martin og jeg var 100 % sikker på at det ville blive en dreng igen, så da jeg fortalte at det er en pige troede han jeg lavede sjov med ham. det tog lidt tid før han fandt ud af at jeg ikke lavede sjov og hans eneste kommentar på det tidspunkt var: hvad gør vi så med tøj? Jeg var også men smule rundt på gulvet og tænkte at jeg ville give ham lidt tid til lige at vende sig til tanken.

Imorges ringer han så efter han har afleveret Marcus og siger så at ham og Marcus har haft en alvorlig samtale her til morgen. De to (eller nok mest Martin) var blevet enig og at nu ville vi jo være to mod to, så nu skulle de to mandfolk holde sammen over for os to kvindfolk, og at de nu ikke kun skulle passe på en men hele to af slagsen.

Syndes bare det var så sødt at jeg blev nød til at dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

NaFe

Jamen det er da også bare en rigtig sød tanke han lige fik... For ja nu kommer de to mandfolk jo på overarbejde når der kommer en ekstra dame de skal passe på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.