jeg prøver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2016

den glade

heeey allesammen 

da jeg kæmper en kamp for at blive gravid vil jeg gerne høre jeres mening om et par ting 

nr 1 

jeg har lige haft min mens som kom et par dage for sent og ikke var særlig kraftig og er nu forsat som en mærkelig pletblødning som nu kører på 8 dag ville høre om der er andre der har prøvet det i forbindelse med graviditet 

nr 2 

jeg startede på folsyre for 1 måned siden som jeg tager en af dagligt,,, der står på bøtten at man skal tage 1-2 om dagen men tør ikke rigtig tage 2 da jeg er meget påpaselig men piller og sådan noget så vil gerne hører jeg andre der har taget folsyre før graviditet hvor mange i har taget 

håber på svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Liv_86

fut18 skriver:

heeey allesammen 

da jeg kæmper en kamp for at blive gravid vil jeg gerne høre jeres mening om et par ting 

nr 1 

jeg har lige haft min mens som kom et par dage for sent og ikke var særlig kraftig og er nu forsat som en mærkelig pletblødning som nu kører på 8 dag ville høre om der er andre der har prøvet det i forbindelse med graviditet 

nr 2 

jeg startede på folsyre for 1 måned siden som jeg tager en af dagligt,,, der står på bøtten at man skal tage 1-2 om dagen men tør ikke rigtig tage 2 da jeg er meget påpaselig men piller og sådan noget så vil gerne hører jeg andre der har taget folsyre før graviditet hvor mange i har taget 

håber på svar 

Jeg ville bare tage 2. 

Jeg tager også 1000 mg c vitamin selvom der er langt over den daglige dosis. Og jeg lider ikke af mangel

Anmeld Citér

11. april 2016

123.

fut18 skriver:

heeey allesammen 

nr 1 

nr 2 

håber på svar 

lyder til du stresser du krop med at du ønsker gravidtet nu, og fukusere på det så meget mens udebliver. Gør noget godt for dig selv, slap af og tænk på andet. Det kan tage op til et år efter p-pille stop før det lykkes. Så nyd din kæreste, og glæd dig ved tanken om at i kan nyde hinanden alene endnu ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.