Årh frustrerende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej! Har brug for, at komme ud med nogle frustrationer ;p

12. december 2015 valgte min kæreste og jeg at smide p-pillerne. Den 16.-21. December bløder jeg, og igen den 16.01-21.01 2016 - altså 2 blødninger siden p-pille stop. 

Siden har jeg ingen blødning haft, og min læge siger, at vi skal se tiden an, om min blødning kommer.

I påsken, laver jeg svag streg på 3 teste - stregen bliver ikke tydligere end det (sidste streg er lavet den 23.03) og har siden lavet 3 negative teste.. Jeg skriver til lægen, at jeg har lavet meget svage teste og han siger jeg skal teste igen i denne her uge.

Skrev til ham den 25.03 at jeg havde tester negativ, og gerne vil have en nærmere undersøgelse.

Han har endnu ikke svaret og jeg går snart ud af mit gode skind.. 

Det er frustrerende, at ens mens ikke kommer, når man gerne vil have en bebs..

Jeg tænker ikke synderligt meget over, at vi prøver at blive gravide, men det fylder lidt at min mens er 46 dage forsinket.. 

Håber at min læge kan gøre noget... 

Hvis jeg nu har haft en bio (hvilket jeg tror der er meget lille chance for) hvornår burde evt blødning så komme? 

Hvad kan vi selv gøre herhjemme for mens?

Nogen der har solstråle historier? 

Tak for luft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej! Har brug for, at komme ud med nogle frustrationer ;p

12. december 2015 valgte min kæreste og jeg at smide p-pillerne. Den 16.-21. December bløder jeg, og igen den 16.01-21.01 2016 - altså 2 blødninger siden p-pille stop. 

Siden har jeg ingen blødning haft, og min læge siger, at vi skal se tiden an, om min blødning kommer.

I påsken, laver jeg svag streg på 3 teste - stregen bliver ikke tydligere end det (sidste streg er lavet den 23.03) og har siden lavet 3 negative teste.. Jeg skriver til lægen, at jeg har lavet meget svage teste og han siger jeg skal teste igen i denne her uge.

Skrev til ham den 25.03 at jeg havde tester negativ, og gerne vil have en nærmere undersøgelse.

Han har endnu ikke svaret og jeg går snart ud af mit gode skind.. 

Det er frustrerende, at ens mens ikke kommer, når man gerne vil have en bebs..

Jeg tænker ikke synderligt meget over, at vi prøver at blive gravide, men det fylder lidt at min mens er 46 dage forsinket.. 

Håber at min læge kan gøre noget... 

Hvis jeg nu har haft en bio (hvilket jeg tror der er meget lille chance for) hvornår burde evt blødning så komme? 

Hvad kan vi selv gøre herhjemme for mens?

Nogen der har solstråle historier? 

Tak for luft 

Giv det nu lidt tid. I har ikk været i gang i særlig lang tid. Og det har lige været påske så nok derfor at lægen ikke svare endnu. 

Det med bio. Den kan du ikk bruge. Alle graviditeter er biokemiske de første 6 uger. OGSÅ dem hvor der kommer børn ud af det. 

Du har muligvis været gravid (de svage positive teste) som desværre kan være gået til grunde siden du nu tester negativ. 

Men som sagt. Så giv det lidt tid. Kroppen skal lige vende sig til ikke at være på p piller mere og derfor kan cyklus være meget uregelmæssig det første ÅR efter endt pille brug. 

Så såfremt du ellers er sund og rask så lyder hele meget normalt. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Liv_86

Jeg stoppede ligesom med p piller i december og har haft 1 normalt blødning. Min sidste kom 1,5 uge forsent og ja det er skide træls når man nu ikke er gravid. 

Er du sikker på at stregen på testen ikke bare har været en skyggestreg eller en du kun selv kunne se? Nogen gange når man ønsker noget kan jeg godt se en streg, selvom den måske ikke er der. 

Men hvis de er negative nu, så ville jeg bare vente på mens. Den skal nok komme og der kan godt være rod i cyklus efter p pille stop

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.