Første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
9 svar
4 synes godt om
29. marts 2016

Mcj

Jeg skriver bare lige for at dele min nervøsitet. Jeg fandt ud af, at jeg var gravid her i påsken jeg er SÅ glad!! Men på den anden side, så er jeg også bare så bange for at være for glad jeg skal til en scanning torsdag, for at fastslå hvor langt jeg er henne. Jeg er så nervøs for, at der ikke er noget at se eller at babyen måske ikke er levende?? Og så er jeg også blevet helt bange for om jeg overhovedet ER gravid. Jeg testede dog kraftigt positiv på 4 teste over 2 dage, så jeg er ret sikker. Men alligevel er jeg nervøs for alt muligt! Er det normalt at have det sådan?? Andre der har haft der som mig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

lillespir26

Mcj skriver:

Jeg skriver bare lige for at dele min nervøsitet. Jeg fandt ud af, at jeg var gravid her i påsken jeg er SÅ glad!! Men på den anden side, så er jeg også bare så bange for at være for glad jeg skal til en scanning torsdag, for at fastslå hvor langt jeg er henne. Jeg er så nervøs for, at der ikke er noget at se eller at babyen måske ikke er levende?? Og så er jeg også blevet helt bange for om jeg overhovedet ER gravid. Jeg testede dog kraftigt positiv på 4 teste over 2 dage, så jeg er ret sikker. Men alligevel er jeg nervøs for alt muligt! Er det normalt at have det sådan?? Andre der har haft der som mig? 

Det er helt normalt at være meget bange og nervøs ved første barn jeg var seriøst et monster af nerver ved nr 1 hvert gang vi skulle scannes , til jordmoder have kørt ctg mv 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mcj

lillespir26 skriver:

Det er helt normalt at være meget bange og nervøs ved første barn jeg var seriøst et monster af nerver ved nr 1 hvert gang vi skulle scannes , til jordmoder have kørt ctg mv 

Ja, det er helt forfærdeligt  

jeg er så nervøs! Føler slet ikke jeg kan tænke på andet. Og det tager SÅ mange kræfter. Har slet ikke overskud til noget som helst og jeg er bare så træt 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Camilze

Jeg var også mega nervøs til min NF-scanning, fordi jeg var bange for, at jeg faktisk slet ikke var gravid. Jeg tror alle render rundt med den bekymring i starten. Og bekymringerne bliver ikke mindre, jeg er nu 28+3, men nu er jeg bange for, om jeg føder for tidligt, om hun er okay, nu hvor jeg ikke har set hende i 8 uger, og ca. 1000 andre ting 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mcj

Camilze skriver:

Jeg var også mega nervøs til min NF-scanning, fordi jeg var bange for, at jeg faktisk slet ikke var gravid. Jeg tror alle render rundt med den bekymring i starten. Og bekymringerne bliver ikke mindre, jeg er nu 28+3, men nu er jeg bange for, om jeg føder for tidligt, om hun er okay, nu hvor jeg ikke har set hende i 8 uger, og ca. 1000 andre ting 

1000 tak for svar! Det er altså rart at vide, at nogen er lidt i samme båd som en selv

Jeg skal bare have den scanning overstået på torsdag, så jeg kan få bekræftet at alt er som det skal være! Jeg har simpelthen tudet næsten hele dagen idag pga nervøsitet. Om det er hormoner, det skal jeg ikke kunne sige

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mynewlife

Har du mon været til scanning? 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mcj

Mynewlife skriver:

Har du mon været til scanning? 

Tak fordi du spørger 

Ja vi var til scanning i formiddags. Fantastisk oplevelse! Alt var som det skulle være, hjertet blinkede og jeg er i 8. uge  

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mynewlife

Mcj skriver:

Tak fordi du spørger 

Ja vi var til scanning i formiddags. Fantastisk oplevelse! Alt var som det skulle være, hjertet blinkede og jeg er i 8. uge  

Fantastisk! Stort tillykke 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mcj

Mynewlife skriver:

Fantastisk! Stort tillykke 

Mange tak!

Anmeld Citér

31. marts 2016

mija

Dejligt at hører at det gik godt! stort tillykke med graviditeten 

- Som skrevet, så er det helt normalt at være nervøs, og det bliver bestemt ikke bedre! Før NF var jeg død nervøs, til kønsscanning var jeg nervøs, og nu venter vi på MD scanning om 1 måneds tid, og jeg er nervøs  Og det bliver nok ikke nemmere senere hen hehe..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.