Hej med jer
Jeg sad lige og googlede på nettet ift. at blive gravid.
Efter jeg fik regelmæssig menstruation efter p-piller, har vi prøvet i 4 måneder på at blive gravide.
Min kæreste kan have rigtig svært ved at få udløsning. Ofte når vi har sex er det tit nemmest for ham at komme med min hånd eller mund, hvilket vi begge nyder fuldt ud, og det har ikke været et problem før graviditet blev et ønske.
Derfor forsøger vi nu at 'time' det lidt ift. hvornår vi skal lægge energien og han skal komme inde i mig
Dvs. jeg tager ægløsningstest og så har vi sex, når den er positiv.
Nu stødte jeg så på dette link: http://www.copenhagenfertilitycenter.com/om-cfc/faq-om-copenhagen-fertility-center/100-sprgsml-til-professoren.htm
Her står direkte at: "Det virker ikke at foretage "Pligt-samlejer" lige efter en ægløsningstest."
Jeg er godt klar over, at det er bedst, at man kan nyde sex, uden det bliver en pligt, og det gør vi bestemt også, men min kæreste kommer altså kun inde i mig 1-2 gange i forbindelse med ægløsning, netop fordi det er svært for ham.
Og når jeg så læser den der artikel, så tænker jeg, om jeg overhovedet kan blive gravid af, at han kun kommer i mig omkring ægløsning?
Nogen erfaringer, I vil dele
?
Kh hende der bare så gerne vil have en baby <3
Anmeld
Citér