Hvor præcis er en termins scanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2016

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, hvor præcis er en termins scanning? Kan man regne med den dato som "maskinen" fortæller 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

lillespir26

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor præcis er en termins scanning? Kan man regne med den dato som "maskinen" fortæller 

De lægger alle målene sammen så jeg vil klart mene at de er 90% sikker jeg blev kun rygget 1 dag tilbage til nf i forhold til tilkøbt scanning 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

lillespir26 skriver:

De lægger alle målene sammen så jeg vil klart mene at de er 90% sikker jeg blev kun rygget 1 dag tilbage til nf i forhold til tilkøbt scanning 

Min er slet ikke blevet rykket har passede med datoen det bare imponerende hvis det passer 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg er blevet gravid via ivf, og ved derfor præcist hvornår ægget blev befrugtet, blev scannet både i uge 8 og 9 der passede det med den dato, men til nf blev jeg rykket 6 dage frem......

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Jeg er blevet gravid via ivf, og ved derfor præcist hvornår ægget blev befrugtet, blev scannet både i uge 8 og 9 der passede det med den dato, men til nf blev jeg rykket 6 dage frem......

Okay min termin var den sammen til nf også blev scannet i uge 7-8 så den ændrede sig aldrig 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Newsence

jeg blev gravid med inseminering så kendte den eksakte dato.. Jeg blev rykket en hel uge frem i hvor langt jeg var henne. Havde med klinikken regnet frem til 28 august og blev så sat til den 20 august efter scanning. Min datter var dog meget lille under hele graviditeten. Jeg fødte 4 uger for tidligt ( i følge scanning) men min jordmoder på sygehus samt læger sagde at i følge den vægt hun havde da hun kom ud var hun nok nærmere 5 uger for tidlig født- altså præcis den dato jeg var insemineret til.. 

Så jeg vil sige at de ikke er 100 % præcise men tæt på. Denne graviditet er jeg kun sat en dag frem af scanningen.. så mon ikke den passer denne gang 

Anmeld Citér

29. marts 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg blev scannet privat da jeg var i 10. uge. Der sagde terminen d 28. Juni. Til nf sagde terminen d 27. Så hos mig passede den meget godt 

Anmeld Citér

29. marts 2016

ESV

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg blev scannet privat da jeg var i 10. uge. Der sagde terminen d 28. Juni. Til nf sagde terminen d 27. Så hos mig passede den meget godt 

Ja det er tæt på. Begge mine har sagt den sammen dato så det er vel rigtig nok 

Anmeld Citér

29. marts 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

En scanning hvor du får en ca terminsdag , til nakkefold kan den Godt rykke sig et par dage , 

med min søn fik jeg ved termins svcanning termin den 28 dec og ved nakkefold blev den rykket til 26 dec

denne gang blev jeg ved terminsscanning sat til 28 september og til nakkefold rykket til 26 september ☺️☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.