Andre der har prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

166 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg er i dag 34+0 og har de sidste dage følt mig en del utilpas. Har ekstrem hovedpine, er mere træt end jeg plejer, kvalme, alt mad lugter forfærdeligt og forstærker kvalmen, samt føles helt afkræftet og tung i kroppen. Her til aften er mine ben så begyndt at føles lidt som om de sover samtidig med en brændende fornemmelse er opstået i lænden og for til ned over skambenet...

er der andre der har prøvet dette?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg er i dag 34+0 og har de sidste dage følt mig en del utilpas. Har ekstrem hovedpine, er mere træt end jeg plejer, kvalme, alt mad lugter forfærdeligt og forstærker kvalmen, samt føles helt afkræftet og tung i kroppen. Her til aften er mine ben så begyndt at føles lidt som om de sover samtidig med en brændende fornemmelse er opstået i lænden og for til ned over skambenet...

er der andre der har prøvet dette?

Den smerte i lænd og skamben er de punkter hvor dit bækken skal give sig. Og sovende ben i forbindelse med det andet lyder som om din krop og bebs stille og roligt gør klar til fødslen. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

ønskebørn74

Hovedpine kvalme og væske i kroppen skal du holde øje med. Det kan være tegn på svangerskabsforgiftning. Nævn de for din jordemoder el. Læge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.