Læsebriller, kan man have dem på altid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.009 visninger
6 svar
2 synes godt om
28. marts 2016

Leneur

Min 6-årige datter skal til øjenlæge og vi har aftalt at hvis hun skal have briller, så skal jeg også have mine læsebriller på altid som en eller anden form for sympati-aktion. Jeg ved jo godt at som årene går, så ville jeg skulle have brillerne på altid alligevel. Jeg fik læsebriller for et år siden og der blev mit syn sløret hvis jeg havde dem på udover når jeg læste og sad ved computeren, sådan er det ikke længere, nu ser jeg normalt når jeg har dem på, så vil jeg gøre noget forkert hvis jeg har dem på? Vil jo ikke forringe mit syn før tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

TNBC

Leneur skriver:

Min 6-årige datter skal til øjenlæge og vi har aftalt at hvis hun skal have briller, så skal jeg også have mine læsebriller på altid som en eller anden form for sympati-aktion. Jeg ved jo godt at som årene går, så ville jeg skulle have brillerne på altid alligevel. Jeg fik læsebriller for et år siden og der blev mit syn sløret hvis jeg havde dem på udover når jeg læste og sad ved computeren, sådan er det ikke længere, nu ser jeg normalt når jeg har dem på, så vil jeg gøre noget forkert hvis jeg har dem på? Vil jo ikke forringe mit syn før tid. 

Det tror jeg ikke, men jeg ville lige snakke med optikeren.

Anmeld Citér

30. marts 2016

LOL

Du skal ikke bruge dem hele tiden hvis det kun er læsebriller og du ikke har behov for dem. Du risikerer at "ødelægge" dit syn fordi øjnene vender sig til det.

Anmeld Citér

30. marts 2016

modesty

Leneur skriver:

Snak med en optiker, det skal vi herinde ikke svare dig på. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

GrønStjerne

Det skal du ikke tage med optikeren men med øjenlægen.

Og så kan det godt ødelægge synet for nogle, det skete fx for mig. Jeg ville være meget meget obs på det.

Anmeld Citér

30. marts 2016

Leneur

GrønStjerne skriver:

Det skal du ikke tage med optikeren men med øjenlægen.

Og så kan det godt ødelægge synet for nogle, det skete fx for mig. Jeg ville være meget meget obs på det.

Ok, det er nemlig også min bekymring selvom jeg jo godt ved at jeg på et tidspunkt skal gå med briller altid men så må jeg ud at finde en snydebrille for en aftale er jo en aftale og min datter skal nemlig have briller... 

Anmeld Citér

30. marts 2016

GrønStjerne

Ja, skaf dig nogle med vinduesglas, det burde man kunne få fat i for forholdsvis beskedne penge..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.