Bruge ventetiden til fødsel på hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2016

CH2012

Har I nogle gode ideer til hvad man man bruge den sidste ventetid til fødsel til? Føler jeg er gået lidt i vente-position, og ville gerne have noget at fordrive tiden med. Føler vi er så klar som vi kan blive med de forskellige projekter i forhold til værelse, klargøre tøj, pakke taske, klargøre lidt mad til fryseren (mangler lidt boller), m.m.

Gør rent og sørger for at holde vasketøj og oprydning nede, men synes bare det kunne være dejligt med lidt andre input  Er dog lidt begrænset pga. smerter, men kom bare med masser af forskellige ideer 

Jeg er 39+2, så godt og vel 5 dage og så er vi på terminsdagen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

God-mor

CH2012 skriver:

Har I nogle gode ideer til hvad man man bruge den sidste ventetid til fødsel til? Føler jeg er gået lidt i vente-position, og ville gerne have noget at fordrive tiden med. Føler vi er så klar som vi kan blive med de forskellige projekter i forhold til værelse, klargøre tøj, pakke taske, klargøre lidt mad til fryseren (mangler lidt boller), m.m.

Gør rent og sørger for at holde vasketøj og oprydning nede, men synes bare det kunne være dejligt med lidt andre input  Er dog lidt begrænset pga. smerter, men kom bare med masser af forskellige ideer 

Jeg er 39+2, så godt og vel 5 dage og så er vi på terminsdagen.

Vi gik i biffen og ud af spise sammen :-) Og så hyggede vi nok lige ekstra meget de sidste dage

Jeg lavede også en masse til fryseren og alligevel ragte det ikke så langt, så lav endnu mere end du allerede har gjort, det er virkelig guld værd! Du kan også bage forskellige muffins.

Så sørgede jeg for at slappe meget af og sove, så jeg var så frisk så muligt til fødslen. Jeg endte med at føde 39+3. 

Held og lykke med fødslen:-)

Anmeld Citér

28. marts 2016

CH2012

Vi gik i biffen og ud af spise sammen :-) Og så hyggede vi nok lige ekstra meget de sidste dage

Jeg lavede også en masse til fryseren og alligevel ragte det ikke så langt, så lav endnu mere end du allerede har gjort, det er virkelig guld værd! Du kan også bage forskellige muffins.

Så sørgede jeg for at slappe meget af og sove, så jeg var så frisk så muligt til fødslen. Jeg endte med at føde 39+3. 

Held og lykke med fødslen:-)

Mit "problem" ligger heller ikk helt så meget i, når min mand er hjemme... Mere når han er på arbejde - og i denne uge er han afsted meget af dagen. Kører afsted kl. 8 og er først hjemme ca. kl. 18.00 

Ville gerne lave mere mad - men fryseren er fyldt, haha  Har også til tænkt på nogle muffins - men det kræver at jeg lige får mere plads i fryseren 

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.