Sygdom, graviditet og uddannelse er noget skidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. marts 2016

grinny

Jeg har nu været syg i 3 uger med en blanding af forkølelse, influenza, lungebetændelse og mellemørebetændelse og har ikke skænket blodprøver en tanke!

Samtidig er jeg ved at afslutte min elevuddannelse med sidste skoleophold og da jeg allerede har haft fravær pga af sygdom kan jeg ikke have mere nu.

Jeg er 9+4 i dag og kan nok finde tid til blodprøver på torsdag 10+0 - er det okay at man gør det lige i sidste øjeblik? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

Bissen

grinny skriver:

Jeg har nu været syg i 3 uger med en blanding af forkølelse, influenza, lungebetændelse og mellemørebetændelse og har ikke skænket blodprøver en tanke!

Samtidig er jeg ved at afslutte min elevuddannelse med sidste skoleophold og da jeg allerede har haft fravær pga af sygdom kan jeg ikke have mere nu.

Jeg er 9+4 i dag og kan nok finde tid til blodprøver på torsdag 10+0 - er det okay at man gør det lige i sidste øjeblik? 

Det lyder som en ordentlig omgang! Håber snart du får det bedre. 

Altså med blodprøver - mener du den som tages, som bl.a. skal bruges til risikovurdering ved nakkefoldsscanning? Den fik jeg af vide skulle tages imellem 8+0 og 9+0. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Steffecph

Min læge havde lavet en fejl med min blodprøve til risikovurderingen, så den var taget alt for tidligt. Jeg fik den derfor først taget 10+3 og jeg skulle til NF 12+0. Det var fint :-) 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Rtjm05

grinny skriver:

Jeg fik taget min 10+2 og nf 12+1, og det var helt fint 

Anmeld Citér

28. marts 2016

FrkC

Jeg fik taget mine blodprøver 11+0 og det var tilsyneladende ikke noget problem :) 

Anmeld Citér

28. marts 2016

grinny

Tusind tak for svar piger 

Nu er jeg lidt mere rolig - synes det er så stressende lige nu med alt det sygdom 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Klumpe-dumpe

grinny skriver:

Tusind tak for svar piger 

Nu er jeg lidt mere rolig - synes det er så stressende lige nu med alt det sygdom 

Da min læge havde taget BP fortidligt, fik jeg først ny BP den dag, jeg fik lavet NF-scanning. Så fik jeg bare ikke risikovurderingens tal den samme dag, som scanningen. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonymor

grinny skriver:

Det tror jeg ikke er et problem! Med mit andet barn havde lægen taget nogle helt forkerte prøver, så da jeg kom til NF kunne de ikke bruges. Så fik jeg bare taget nogle nye på dagen, og måtte så vente med den endelige risikovurdering til de havde analyseret prøven og holdt den sammen med målingerne til scanningen.

Anmeld Citér

28. marts 2016

lillespir26

grinny skriver:

Jeg fik taget min blodprøve 11+ 6 og var til nf dagen efter vi fandt jo først ud af graviditeten i uge 11+1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.