Hej alle sammen.
Nu skal jeg prøve at forklarere mig så godt som jeg nu kan. Jeg har en cyklus hvor jeg på 30 dagen får min mens, den er altid punktlig og har været siden min første mens. Og den er altid den samme hver gang og altid mange smerter . Jeg får aldrig pletblødninger i mellem mens og ja den er til at regne med :-)
Men så denne gang fik jeg en pletblødninger på dag 18 I mik cyklus. Tænkte ikke videre over det da den kun varede en aften. Jeg skulle så have min mens d 26 marts, den kom ikke. D 27 om morgen havde jeg smerter, men slet ikke så kraftige som de plejer og jeg begynde at bløde, men ikke sådan det kom ud i underbukserne kun når jeg tørrede med, og det varede hele dagen. Hvilket er mærkeligt i sig selv for jeg er en kraftig bløder! Sådan at min mens starter med lidt blødning og 1 timer efter er den kraftig (med klumper og det hele) så jeg sådan set skal skifte bind hver time. Og det varer normalt ved i 4 dage. Så idag d 28 bløder jeg lidt mere, men stadig slet ikke det samme som jeg plejer.
Hvad kan det skyldes? Jeg har ellers ikke noget ud over mine brystet virker tungere og lidt større. De plejer at være lidt ømme og større op til mens, men plejer på dagen jeg får mens at blive normal str og slatne igen, men ikke denne gang. De er ikke ømme som sådan kun når man trykker på dem.
Håber nogen har prøvet det samme :-)
Kærligst den forvirrede.
Anmeld
Citér