Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.  

Nu skal jeg prøve at forklarere mig så godt som jeg nu kan. Jeg har en cyklus hvor jeg på 30 dagen får min mens, den er altid punktlig og har været siden min første mens. Og den er altid den samme hver gang og altid mange smerter . Jeg får aldrig pletblødninger i mellem mens og ja den er til at regne med :-) 

Men så denne gang fik jeg en pletblødninger på dag 18 I mik cyklus. Tænkte ikke videre over det da den kun varede en aften. Jeg skulle så have min mens d 26 marts, den kom ikke. D 27 om morgen havde jeg smerter, men slet ikke så kraftige som de plejer og jeg begynde at bløde, men ikke sådan det kom ud i underbukserne kun når jeg tørrede med, og det varede hele dagen. Hvilket er mærkeligt i sig selv for jeg er en kraftig bløder! Sådan at min mens starter med lidt blødning og 1 timer efter er den kraftig (med klumper og det hele) så jeg sådan set skal skifte bind hver time. Og det varer normalt ved i 4 dage. Så idag d 28 bløder jeg lidt mere, men stadig slet ikke det samme som jeg plejer. 

Hvad kan det skyldes? Jeg har ellers ikke noget ud over mine brystet virker tungere og lidt større. De plejer at være lidt ømme og større op til mens, men plejer på dagen jeg får mens at blive normal str og slatne igen, men ikke denne gang. De er ikke ømme som sådan kun når man trykker på dem. 

Håber nogen har prøvet det samme :-) 

Kærligst den forvirrede. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

Mn101186

Anonym skriver:

Hej alle sammen.  

Nu skal jeg prøve at forklarere mig så godt som jeg nu kan. Jeg har en cyklus hvor jeg på 30 dagen får min mens, den er altid punktlig og har været siden min første mens. Og den er altid den samme hver gang og altid mange smerter . Jeg får aldrig pletblødninger i mellem mens og ja den er til at regne med :-) 

Men så denne gang fik jeg en pletblødninger på dag 18 I mik cyklus. Tænkte ikke videre over det da den kun varede en aften. Jeg skulle så have min mens d 26 marts, den kom ikke. D 27 om morgen havde jeg smerter, men slet ikke så kraftige som de plejer og jeg begynde at bløde, men ikke sådan det kom ud i underbukserne kun når jeg tørrede med, og det varede hele dagen. Hvilket er mærkeligt i sig selv for jeg er en kraftig bløder! Sådan at min mens starter med lidt blødning og 1 timer efter er den kraftig (med klumper og det hele) så jeg sådan set skal skifte bind hver time. Og det varer normalt ved i 4 dage. Så idag d 28 bløder jeg lidt mere, men stadig slet ikke det samme som jeg plejer. 

Hvad kan det skyldes? Jeg har ellers ikke noget ud over mine brystet virker tungere og lidt større. De plejer at være lidt ømme og større op til mens, men plejer på dagen jeg får mens at blive normal str og slatne igen, men ikke denne gang. De er ikke ømme som sådan kun når man trykker på dem. 

Håber nogen har prøvet det samme :-) 

Kærligst den forvirrede. 

Har ikke prøvet det samme - men evt prøv og tag en test og se hvad den siger.. Det ville jeg have gjort ��

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Men kan man overhovedet være gravid når man bløder? Selvom jeg kun bløder halvdelen at det jeg plejer, er det stadig "meget" :-) 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Men kan man overhovedet være gravid når man bløder? Selvom jeg kun bløder halvdelen at det jeg plejer, er det stadig "meget" :-) 

Selvfølgelig kan du teste selvom du bløder.

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Det var nu ikke om jeg kunne teste, mere om jeg overhovedet kunne være gravid?  

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det kan vi jo ikke fortælle dig om du er? Hvis du gerne vil vide det så tag en test, er den negativ så er du nok ikke gravid, er den positiv så er du gravid 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg tror i misforstår, eller så formulere jeg mig ikke rigtigt :-) Når man bløder er der så overhovedet en chance for det? Jeg har kun hørt om man er gravid ved udbleven mens. Ikke hvor man bløder:-) 

Anmeld Citér

28. marts 2016

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg tror i misforstår, eller så formulere jeg mig ikke rigtigt :-) Når man bløder er der så overhovedet en chance for det? Jeg har kun hørt om man er gravid ved udbleven mens. Ikke hvor man bløder:-) 

Ja nogle kvinder får en mindre kaftig blødning omkring mens tidspunkt, selv om de er gravide.

det kan lade sig gøre, så hvis ikke din.blødning går rigtigt i gang snart, er det en god ide at teste.

Anmeld Citér

28. marts 2016

Mn101186

Anonym skriver:

Man kan godt være gravid og stadig bløde.. Jeg ville teste.. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Det nå jeg gøre så, mange tak :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.