4+4 negativ test, men mens bliver bare væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2016

Anonym trådstarter

denne er en hs test, der måler ned til 10, tog den 3+4/5 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

S.S.Robin

Jeg kan godt se stregen på begge billeder. Den er ultra svag.... MEN den er der jeg krydser fingre for den bliver tydeligere 

Anmeld Citér

28. marts 2016

ønskebarn_3

Anonym skriver:

denne er en hs test, der måler ned til 10, tog den 3+4/5 

På det sidste billede kan jeg godt se den, test igen om 2 dage 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

ønskebarn_3 skriver:

På det sidste billede kan jeg godt se den, test igen om 2 dage 

jeg tror bare ikke den bliver tydeligere, det var vores andet forsøg i behandling da jeg har pcos. Og tror ikke det vil lykkes så hurtigt ��

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

S.S.Robin skriver:

Jeg kan godt se stregen på begge billeder. Den er ultra svag.... MEN den er der jeg krydser fingre for den bliver tydeligere 

kunne være så lækkert hvis det var en lille spire der gemte sig, men tør ikke håbe�� håber lidt mine teste kommer i morgen så skal der sku testes

Anmeld Citér

28. marts 2016

Tine B

Jeg kan se en streg på alle billederne.... Meget svag, men kan se den... Jeg ville ringe til lægen i morgen og bede om en hcg blodprøve.. Skal du ikke have det når du er i behandling? 

Har selv svær pcos og er blevet gravid i første forsøg med behandling.. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

Jeg kan se en streg på alle billederne.... Meget svag, men kan se den... Jeg ville ringe til lægen i morgen og bede om en hcg blodprøve.. Skal du ikke have det når du er i behandling? 

Har selv svær pcos og er blevet gravid i første forsøg med behandling.. 

skal jeg ikke, kun hvis mens ikke er kommet om ca 14 dage, så det blodprøve og hvis den negativ får jeg fremkaldt mens. Hvis den ikke er kommet af sig selv. Men det burde den når jeg jo havde fået fremkaldt ægløsning - dejligt det lykkes for jer.

Anmeld Citér

28. marts 2016

Tine B

Anonym skriver:

skal jeg ikke, kun hvis mens ikke er kommet om ca 14 dage, så det blodprøve og hvis den negativ får jeg fremkaldt mens. Hvis den ikke er kommet af sig selv. Men det burde den når jeg jo havde fået fremkaldt ægløsning - dejligt det lykkes for jer.

Det lyder sært... Har ikke hørt om nogen i behandling der ikke skulle have taget blodprøve for hcg på testdagen.. Sjovt som klinikkerne gør tingene forskelligt..  

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

Det lyder sært... Har ikke hørt om nogen i behandling der ikke skulle have taget blodprøve for hcg på testdagen.. Sjovt som klinikkerne gør tingene forskelligt..  

går på ouh har 1,5 time der over nok derfor jeg ik skal

Anmeld Citér

28. marts 2016

S.S.Robin

Anonym skriver:

kunne være så lækkert hvis det var en lille spire der gemte sig, men tør ikke håbe�� håber lidt mine teste kommer i morgen så skal der sku testes

Iiiih det kunne være SÅ fedt for dig/jer 

Må jeg spørge hvor du for dine tests fra? Jeg kan nemlig kun finde de der valmed i butikkerne og jeg har hørt de ikke er så effektive som de påstår at være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.