Åh altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. marts 2016

LayLow

5 dage over tid og stadig negative tests  mine bryster er så ømme og min lænd og lyske har løbet en maraton... 

Det er godt nok frustrerende...! Bør man mon kontakte lægen imorgen? Vil ikke fylde mig med smertestillende hvis det nu skulle være en spire derinde som bare ikke vil vise sig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

123.

LayLow skriver:

5 dage over tid og stadig negative tests  mine bryster er så ømme og min lænd og lyske har løbet en maraton... 

Det er godt nok frustrerende...! Bør man mon kontakte lægen imorgen? Vil ikke fylde mig med smertestillende hvis det nu skulle være en spire derinde som bare ikke vil vise sig

jeg har det på samme måde, er gået 4 dage over tid. Og har også negative teste! �� men det skader ikke at tage smertestillinge. Det først i uge 5-6 at barnet får næring fra os af. ��

Anmeld Citér

28. marts 2016

Mum33

LayLow skriver:

Det vil en læge ikke gøre noget ved. Din krop kan være længe om at danne det hormon der giver udslaget på en test. Din mens kan også være forsinket, fordi du har så meget fokus på det. De færreste oplever så voldsomme symptomer til at begynde med, da du jo knap har dannet hormonerne endnu, så det burde ikke være et tegn på graviditet. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Camilze

Jeg tog en test, da jeg vidst var 6 uger henne, og det var pga. ondt i lænden og ømme bryster, men ja. Mit råd er at prøve at fjerne fokus fra PB, for når fokus KUN er der, så opfører ens krop sig meget mærkeligt. Det gjorde min, graviditetssymptomer etc, men var ikke gravid, men da jeg havde travlt med alt muligt andet, så blev jeg gravid. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

LayLow

Jeg er ikke som sådan opsat og fokuseret, men man undrer sig da lidt over den udebliver
jeg har tidligere haft problemer med min hofte og bækken og får tremadol til smerterne når de er slemme, men dem kan/vil jeg ikke bare rende og spise hvis jeg nu kommer til at "ødelægge" noget... Det er snart et år siden sidst, så at de kommer lige nu undrer mig lidt...

Hvis vi tager fra første mens ville jeg være 5+2, men har lang cyklus... Derfor jeg holder lidt igen med piller 

Det er så træls når kroppen driller og man bare vil ha den til at gøre som den plejer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.