madvarer og holdbarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
4 svar
3 synes godt om
28. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

nu skal vores indkøb sættes i orden.

den sidste md har jeg noteret de ting vi køber til husholdning. Og lavet madplan der er blevet fulgt.

nu har jeg fundet osuma.dk som har de fleste af de varer vi køber og der vil jeg købe til den første.

spørgsmålet er hvor længe han pålæg holde sig frisk efter det har været i fryser. Vi er lidt uenige.

har i en god madplan er den også velkommen til nogle nye ideer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

serinasmor

hannetheis skriver:

nu skal vores indkøb sættes i orden.

den sidste md har jeg noteret de ting vi køber til husholdning. Og lavet madplan der er blevet fulgt.

nu har jeg fundet osuma.dk som har de fleste af de varer vi køber og der vil jeg købe til den første.

spørgsmålet er hvor længe han pålæg holde sig frisk efter det har været i fryser. Vi er lidt uenige.

har i en god madplan er den også velkommen til nogle nye ideer.

Du kan sikkert ikke bruge mit svar i din planlægning men i stedet for at stirre dig blind på datoer så brug dine øjne og din næse  

Og som udgangspunkt vil jeg sige at det vil kunne holde sig det samme antal dage på den anden side af frysertid som det kunne inden inden du lagde det i

Anmeld Citér

28. marts 2016

B&J

serinasmor skriver:

Du kan sikkert ikke bruge mit svar i din planlægning men i stedet for at stirre dig blind på datoer så brug dine øjne og din næse  

Og som udgangspunkt vil jeg sige at det vil kunne holde sig det samme antal dage på den anden side af frysertid som det kunne inden inden du lagde det i

Det samme gør vi 

Anmeld Citér

28. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
B&J skriver:

Det samme gør vi 

super tænkte også det vil kunne holde en uges tid ude af fryseren.

Anmeld Citér

28. marts 2016

Fremad

Her er det mellem 3 dage til en uge meget forskellig mht om hvad det er og om det er købt som dato vare 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.