Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. marts 2016

Anonym trådstarter

hej. 

Da vi snart vil prøve at blive gravide er jeg begyndt at interresere mig for min cyklus og tog derfor en ægløsningstest for cirka 3-4 uger siden. Vi var sammen nogle dage før og efter men brugte kondom da vi vil vente lidt endnu. Nu står jeg og er gået omkring en uge over mindst.. For 5 dage siden havde jeg en dag med pletblødninger men det stoppede brat. Jeg har alle tegn på mens som ofte også er tegn på graviditet. Oppustet, mavekrMper, bumseudbrud, ondt i lænd og meget mere.. Har læst at hvis man er gravid kan man få pletblødninger når ægget sætter sig fast. Jeg har taget en test men den er negativ.. What to do...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

Liv_86

Hvis den er negativ tænker jeg at du ikke er gravid.

har selv måtte erfare at jeg har alle tegn på baby i hver cyklus. Kvalme osv. Men jeg tror bare man mærker sin krop mere når den ikke får hormoner. 

Men det kan også godt være at du først kan teste positivt sent. Cyklus kan godt være uregelmæssig efter man er stoppet på p piller

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Hvis den er negativ tænker jeg at du ikke er gravid.

har selv måtte erfare at jeg har alle tegn på baby i hver cyklus. Kvalme osv. Men jeg tror bare man mærker sin krop mere når den ikke får hormoner. 

Men det kan også godt være at du først kan teste positivt sent. Cyklus kan godt være uregelmæssig efter man er stoppet på p piller

Jeg stoppede på p piller lige før jul og har været simpelthen så præcis hver gang. Det er derfor det er mærkeligt og især med pletblødningen, som ikke har været efter samleje eller noget.. Det er virkeligt mærkeligt for får jeg pletblødninger er de der til jeg får mens.

Anmeld Citér

28. marts 2016

Camilze

Altså hvis I har brugt kondom hver gang, er chancen for graviditet minimal, så mon ikke din krop blot reagerer på hormonforandringer, hvis du fx. er stoppet med p-piller. 
Jeg var oppustet, fik bumser og havde kvalme, da jeg stoppede på p-piller, men blev først gravid tre måneder efter p-pille stop

Anmeld Citér

28. marts 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Jeg stoppede på p piller lige før jul og har været simpelthen så præcis hver gang. Det er derfor det er mærkeligt og især med pletblødningen, som ikke har været efter samleje eller noget.. Det er virkeligt mærkeligt for får jeg pletblødninger er de der til jeg får mens.

Du kan jo prøve at teste igen om en uge hvis din mens ikke er kommet. 

Men det er meget normalt at din mens er uregelmæssig også selvom den ikke var det i starten

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens og har lige opdaget en knude under hver brystvorte.. Har jeg ikke prøvet siden jeg var i purberteten. Noget i kender til? Er 26 så er ovre "voksealderen"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.