Tur til lægen, ændre det hele.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
5 synes godt om
27. marts 2016

Sedigfor

Ja, jeg var til lægen inden påske, hvor jeg virkelig ingenting kan, det lød jo ik godt, min læge undersøger mig, pludselig når han mærker på min rygrad/haleben " kan ikke helt huske hvad det var " gjorde det vildt ondt, os siger han det er for lige " rygrad/haleben " har ikke haft ondt siden faktisk. Mon jeg kan styrketræne? 

Min læge og jeg troede det var mit bækken det var galt med men næ nej.. 

Håber en kan svare mig på det, vil selvfølgelig ringe til lægen Tirsdag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

jenny4

Sedigfor skriver:

Ja, jeg var til lægen inden påske, hvor jeg virkelig ingenting kan, det lød jo ik godt, min læge undersøger mig, pludselig når han mærker på min rygrad/haleben " kan ikke helt huske hvad det var " gjorde det vildt ondt, os siger han det er for lige " rygrad/haleben " har ikke haft ondt siden faktisk. Mon jeg kan styrketræne? 

Det er lidt kludret så måske jeg misforstår dit spørgsmål, men hvis du ikke har ondt er der vel ingen grund til ikke at træne..? Eller er det en del af et længere forløb med haleben osv der gør at du er i tvivl? For hvis ikke du har ondt behøver du vel heller ikke ringe til lægen?

Anmeld Citér

27. marts 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sedigfor skriver:

Jeg forstår ikke helt dit indlæg og spørgsmål. Hvad mener du med "os siger han det er for lige rygrad/haleben"? Er din rygrad/haleben for lige, eller var det for lige at tjekke rygrad/haleben? Og er det blevet bedre af sig selv, eller fordi han gjorde et eller andet? Og hvad vil du ringe til ham om? 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Sedigfor

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår ikke helt dit indlæg og spørgsmål. Hvad mener du med "os siger han det er for lige rygrad/haleben"? Er din rygrad/haleben for lige, eller var det for lige at tjekke rygrad/haleben? Og er det blevet bedre af sig selv, eller fordi han gjorde et eller andet? Og hvad vil du ringe til ham om? 

Ja det er for lige. En normal " rygrad/haleben " bøjer lidt.

Anmeld Citér

27. marts 2016

Sedigfor

jenny4 skriver:

Det er lidt kludret så måske jeg misforstår dit spørgsmål, men hvis du ikke har ondt er der vel ingen grund til ikke at træne..? Eller er det en del af et længere forløb med haleben osv der gør at du er i tvivl? For hvis ikke du har ondt behøver du vel heller ikke ringe til lægen?

Det hele startede med vi alle troede det var min bækken den var galt med. Os tænker jeg, jeg har gået i et år næsten med meget stærke smerter, os ved jeg jo ikke om min læge vil ha jeg slapper lidt af inden jeg starter ud med træning. Det kan jo gøre at det bare bliver værre. 

Og har ikke lyst til at være dopet igen af smerte piller.

Anmeld Citér

27. marts 2016

jenny4

Sedigfor skriver:

Det hele startede med vi alle troede det var min bækken den var galt med. Os tænker jeg, jeg har gået i et år næsten med meget stærke smerter, os ved jeg jo ikke om min læge vil ha jeg slapper lidt af inden jeg starter ud med træning. Det kan jo gøre at det bare bliver værre. 

Og har ikke lyst til at være dopet igen af smerte piller.

Men så vent da. Hvis du alligevel har gået et helt år kan du nok også vente 2 dage mere inden du styrketræner så du kan få talt ordentligt med din læge om hvad der er op og ned. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.