Til jer med børn på fritidshjem, SFO og lign.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. september 2009

LauraLW

Hej alle.... Eller jer der har børn i alderen 6 - 10 (ca.), måske I kan svare på et lille spørgsmål...

Ved I hvordan jeres børns institutioner fungerer i forhold til spilpolitik (her tænker jeg på computerspil, konsolspil, etc.), er der nogle regler, restriktioner, specielle tiltag (f.eks at spil bliver brugt som projekt, og ikke bare fri leg)?

Har I som forældre indflydelse på denne spilpolitik, og hvordan synes I det fungerer (skal det være mere eller mindre)?.

Og hvad med jeres børn, er de tilfredse?

Håber der er et par venlige sjæle, der har tid og lyst til at svare.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Hej alle.... Eller jer der har børn i alderen 6 - 10 (ca.), måske I kan svare på et lille spørgsmål...

Ved I hvordan jeres børns institutioner fungerer i forhold til spilpolitik (her tænker jeg på computerspil, konsolspil, etc.), er der nogle regler, restriktioner, specielle tiltag (f.eks at spil bliver brugt som projekt, og ikke bare fri leg)?

Har I som forældre indflydelse på denne spilpolitik, og hvordan synes I det fungerer (skal det være mere eller mindre)?.

Og hvad med jeres børn, er de tilfredse?

Håber der er et par venlige sjæle, der har tid og lyst til at svare.

Laura

Hejsa:0)

Min datter er lige startet i skole.

Fra 0-3 klasse samt i SFO er der spilledag hver torsdag. Der må de så have alle deres konsoller med og spille på SFO'ens playstation.

Dette fungerer super synes jeg, så er der styr på det, og børnene ved det og alle er helt med på den ide.

Jeg synes det fungerer fint, selvom jeg faktisk lildt må indrømme at jeg ikke kan se hvad de skal på skolen, men det er jo en del af ders hverdag, og så er det jo fint at der er styr på det:0) Min datter har ikke selv sådan en konsol, hun har ingen tålmodighed til at sætte sig at lræe spillene, hun bliver så gal i skralden når det ikke bare lykkedes første gang:0) Men det kan jo være interessen vokser, når veninder har en:0) Men ind til videre, så er det for hende hestekort, Diddl og glanbilleder der duer:0)

Christina

Anmeld

25. september 2009

LauraLW

op op :-)

Vil også gerne høre fra pædagoger der arbejder med denne målgruppe

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.