Bare lige lidt "blær"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2009

KHS

ELSKER "Sex and the city" og især Carrie´s skoæsker, men nægter altså at gi 150-200 kr for én af slagsen ude i butikkerne!
Har derfor selv været igang med papir, saks og lim... Her er resultatet:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Honningblomst

Så  fine!!!

jeg har købt nogle billige og smarte i ikea, helt neutrale men super gode, bare som alternativ hvis ikke man vil klippe klistrer...men flotte er de sgu da, dine..

KNus Eva...med for meget fodtøj...selvom jeg har smidt ud der også..

Anmeld

25. september 2009

KHS

Ikea... Hmmm... Se det var en idé. Det havde jeg ikke tænkt på. Dem vil jeg prøve at tjekke ud
Tak for de søde ord

Anmeld

25. september 2009

Tina2

Hvor er de flotte:-) Min veninde har på den anden side af 150 par sko og støvler, så hun har dem alle i skoæsker og sætter så et billede af skoene på, så hun nemt kan finde dem hun skal bruge i stablen:-)

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

Super flotte...

Anmeld

25. september 2009

oo

nøj hvor fint! jeg har slet ikke nok sko til at det kan betale sig

Anmeld

25. september 2009

Ansemusen

Uhh ja, elsker også bare Sex and the City  Har faktisk lige set serien færdig igen igen igen (har selvfølglig Shoe boksen).

Mine stiletter står bare i deres fine stiletskab, men bliver meget støvede, så måske det var en idé med en fin lille æske til hver! Det er super flot lavet!!

Anmeld

26. september 2009

KHS

Ansemusen skriver:

Uhh ja, elsker også bare Sex and the City  Har faktisk lige set serien færdig igen igen igen (har selvfølglig Shoe boksen).

Mine stiletter står bare i deres fine stiletskab, men bliver meget støvede, så måske det var en idé med en fin lille æske til hver! Det er super flot lavet!!

Egentlig ret nemt... Tager bare lige lidt tid.
Brug en gammel æske, klip hul i siden og beklæd den med hvad som helst (ugeblade, tapet, indpakningspapir eller som jeg: indkøbt papir til netop den slags arbejde. Meget fint kan findes i diverse hobby butikker)
Mangler blot at finde noget gennemsigtigt, lidt kraftigt plastik, jeg kan bruge til hullet...
Tak for jeres søde ord!

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Hvor er det bare super flot...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.