Hejsa, jeg er i den situation at jeg d. 31 december fik en udskrabning da babyen var død allerede de første uger af min graviditet.
Alt gik som det skulle helt op til 13 uge hvor jeg skulle til nakkefolds scanning og der ingen baby på skærmen var.
Frygteligt at gå rundt så længe og ikke vide noget da mave voksede og det hele.
Min mens har lige siden været helt normal og kommet på dagen hvor den skulle, men siden sidste mens. Fik jeg et par dage efter ægløsning pletblødninger i ca. 5 dage, jeg gik til lægen og han mente ikke der skulle være noget galt.
Nu sidder jeg og er gået 4 dage over tid, men med 3 negative tester kan jeg være gravid eller var det 'bare' min mens der kom meget for tidligt, eller hvordan med det ?
Lisbeths svar
Hej!
det er en sorgfuld proces at bære et foster der er gået til, selvom kroppen stadig opleves gravid.
Du harhaft et par regelmæssige menstruationer, og en pletblødning efter ægløsning.
Du er gået over tiden alligevel er testen negativ.
Når testen er negativ er du nok ikke gravid.Efter en graviditet og efterfølgende udskrabning kan der gå noget tid inden cyklus igen kommer i den normale tilstand.
Selvom det er hårdt må du nok være tålmodig og lade din krop bestemme hvornår den igen er klar til en graviditet.
Du kan gentage testen om nogle dage for at været sikker.
Held og lykke fremover.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér