Kan slet ikke vente, selvom det er nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2016

Nadiapigen

Krydserfingre skriver:

Jeg fik det på en fertilitets klinik. Men du kan bla få det hos Lille Kbh/liv mener jeg det hedder  

Har været inde og kigge på Scanningsklinikken.dk men de starter først fra uge 7 +. 

Menjeg kigger lige på den lille kbh 'er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

Anonym

Tillykke, vi håber også snart på nr 2, selvom jeg endnu ikke har fået mens efter den første fødsel, og så kan det selvfølgelig blive svært at blive gravid 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Første scanning fik jeg ved scanningsklinikken i Cuty vest og det er også her jeg skal ind igen, vil være i uge 7 på scanningstidspunktet.

Så kan man da lige få ro og få besked om der er et hjerte eller to der banker og om alt ellers ser godt ud, det er ikke en dybdegående scanning med en scanning på ca 15 min hvor man også for lidt billedere med hjem

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Første scanning fik jeg ved scanningsklinikken i Cuty vest og det er også her jeg skal ind igen, vil være i uge 7 på scanningstidspunktet.

Så kan man da lige få ro og få besked om der er et hjerte eller to der banker og om alt ellers ser godt ud, det er ikke en dybdegående scanning med en scanning på ca 15 min hvor man også for lidt billedere med hjem

City vest 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Mcj

Stort tillykke!

Jeg har også selv lige testet positiv igår. Det er vores første  er meget nervøs og glad på samme tid! Men hvad er fordelene ved en tidlig scanning? Hvad ser man på sådan en scanning? Jeg spørger, fordi jeg ikke aner noget om det endnu. Jeg skal først ringe til min læge på tirsdag. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Mcj skriver:

Stort tillykke!

Jeg har også selv lige testet positiv igår. Det er vores første  er meget nervøs og glad på samme tid! Men hvad er fordelene ved en tidlig scanning? Hvad ser man på sådan en scanning? Jeg spørger, fordi jeg ikke aner noget om det endnu. Jeg skal først ringe til min læge på tirsdag. 

De ser hvis man er langt nok henne et hjerte slå og om der er en eller to. De har også mulighed for at komme med en ca. Termins dato

og stort tillykke 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anonym trådstarter

Mcj skriver:

Stort tillykke!

Kan se du har været inde og blive scannet idag og er i uge 8, så fedt for jer

hvornår havde du sidst mens? Vi testede jo positivt samtidigt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.