Symptomer på graviditet trods negative test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har i ca halvanden måneds tid haft symptomer der stemmer overens med dem andre herinde taler om. Bl.a. små niv og jag i underlivet.

Dog har jeg så siden den 28 februar haft gammelt blod i min udflåd, men det er virkelig minimalt. Til tider har der været frisk blod men det er så lidt at jeg ikke engang synes det går under kategorien pletblødning. Jeg føler mig SÅ forvirret over min krop, og alle de tests jeg har taget har været negative, så sent som igår var den negativ....

Det er ikke hver dag der er blod nu her men, men ca hver 2. Dag....

Er der evt andre der har prøvet det? Eller har hørt om det? Jeg har i forvejen uregelmæssig menstruation hvilket er sket efter for hurtig vægøgtning (går jeg udfra) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Camilze

Jeg har ikke selv oplevet det, men hvis det kan give dig fred i sjælen, ville jeg foreslå, at du tog en tur til lægen for at blive testet og måske også for at få tjekket dit underliv.

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det, men hvis det kan give dig fred i sjælen, ville jeg foreslå, at du tog en tur til lægen for at blive testet og måske også for at få tjekket dit underliv.

Heldigvis har jeg bestilt tid hos lægen  

Det ville bare være rart at vide der evt var andre end mig der havde oplevet det.

Og ang at blive testet ved lægen så har de også været negative. Men det var et par uger inden påsken :/

Anmeld Citér

26. marts 2016

Camilze

Jeg har oplevet blødning under graviditeten, men det var en cyste, der bristede. Det var derfor jeg foreslog dig en gynækologisk undersøgelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.