Smerte omkring ribben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej Jeg er gravid i uge 38+2. Jeg har i dag haft ondt øverst i ryggen til venstre omkring ribbenene. Det er umiddelbart ikke et sted som baby rammer. Hvad kan det skyldes?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Camilze

Det kunne skyldes belastningen af kroppen eller presset på organerne. Den øverste del af vores kroppe er jo lige så pressede som den nederste del i slutningen af graviditeten.

Anmeld Citér

26. marts 2016

baby_drømme

Mit bud er for meget mavesyre. Jeg døjede med det en hel del i min graviditet, men det er ikke farligt selvom det kan gøre afsindig ondt  

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mortil2drenge<3

EJA skriver:

Mit bud er for meget mavesyre. Jeg døjede med det en hel del i min graviditet, men det er ikke farligt selvom det kan gøre afsindig ondt  

Har også en del mavesyre og ja det kan godt være det, det er så ubehageligt og smertefuldt  

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Har også en del mavesyre og ja det kan godt være det, det er så ubehageligt og smertefuldt  

Jeg har meget halsbrande, men kan det gøre ondt i ryggen? Jeg ved ikke om dert er tilfældigt, men synes også baby er lidt stille i dag

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Jeg har meget halsbrande, men kan det gøre ondt i ryggen? Jeg ved ikke om dert er tilfældigt, men synes også baby er lidt stille i dag

Jeg ved ikke om det kan give smerter i ryggen men har selv oplevet det samtidig med halsbrand/ sur opstød måske det bare er en blanding af man er godt belastet her i slutningen og så den åndssvage halsbrand  er selv i uge 39 så ved hvor ubehageligt det kan være 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Og min baby har også nogle stille dage engang imellem det er normalt her til slutningen, du skal selvfølgelig mærke liv 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mullemus86

Baby fylder jo rigtig meget og belaster din krop og holdning, så det kan sagtens være en muskel der driller.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.