Tuder over ingenting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg er idag i uge 39+3 og tuder bare ober alting i øjeblikket er det normalt her i slutningen af graviditeten? 

Jeg er samtidig også bare sådan nervøs for det hele og følelserne sidder virkelig ude på tøjet, og har lade mig skrænme af at jeg hørt mange babyer dør i uge 39 - 40 

er det normalt at få sådan nogle nedsmeltninger her ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg er idag i uge 39+3 og tuder bare ober alting i øjeblikket er det normalt her i slutningen af graviditeten? 

Jeg er samtidig også bare sådan nervøs for det hele og følelserne sidder virkelig ude på tøjet, og har lade mig skrænme af at jeg hørt mange babyer dør i uge 39 - 40 

er det normalt at få sådan nogle nedsmeltninger her ??

Det må være hormoner 

der er meget få babyer der dør i uge 39-40 eller ved fødslen for den sags skyld.

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det må være hormoner 

der er meget få babyer der dør i uge 39-40 eller ved fødslen for den sags skyld.

Ved godt det er hormoner troede bare ikke de vil ramme mig så sent her, måske fordi det hele er så tæt på og man går bare og venter  har absolut ingen tegn på fødselen er nær, ikke engang plukveer eller noget 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Soonmom

De fantastisk homoner. Da jeg var gravid var jeg mest hysterisk men også i periode meget trist og ked af det.
Nu har jeg født for 5 uger siden og man siger jo at ca. 4 dage efter fødslen er store tudedag - det var det dog ikke for mig, men jeg skal da love for at det har givet bagslag, for de sidste 4-5 dage har jeg været utrolig følsom og tuder over alt - selv igår da der var hundehvalpe i fjernsynet, fik jeg også en tudetur  - men skulle næsten tro jeg var gravid igen (det er jeg dog 100 % ikke)

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

De fantastisk homoner. Da jeg var gravid var jeg mest hysterisk men også i periode meget trist og ked af det.
Nu har jeg født for 5 uger siden og man siger jo at ca. 4 dage efter fødslen er store tudedag - det var det dog ikke for mig, men jeg skal da love for at det har givet bagslag, for de sidste 4-5 dage har jeg været utrolig følsom og tuder over alt - selv igår da der var hundehvalpe i fjernsynet, fik jeg også en tudetur  - men skulle næsten tro jeg var gravid igen (det er jeg dog 100 % ikke)

Uhm ja de homoner gør mange ting ved en

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.