Hvordan føles det,når en cyste springer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. marts 2016

Lisbeth1985

Hej piger.

Vi er pt. igang med vores første forsøg med IUI-d. Jeg blev scannet igår,hvor lægen  konstaterede,at jeg (stadig) har/havde en cyste - vi forsætter dog forsøget alligevel.

Her til morgen har jeg en mistanke om,at cysten er sprunget... Jeg er ved at lave te,da jeg pludselig lækker på gulvet (jeg er helt sikker på,at jeg ikke tissede i bukserne :-) )... Væsken var helt klar,og jeg har det godt (udover lidt mensagtige smerter) - bør jeg ringe til vagtlægen? Hvad ville i gøre?

Jeg er jo ikke sikker på at det var cysten,og jeg har det godt... På den anden side skal jeg have hormoner både i dag og i morgen,så er lidt usikker på om det er en god ide?!

God lørdag:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

FrkC

Jeg ville måske nok høre vagtlægen ad, bare for en sikkerheds skyld :) 

Anmeld Citér

26. marts 2016

nielsen80

Ring til vagtlægen! Heller være på den sikre side.

Anmeld Citér

26. marts 2016

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Ring til vagtlægen! Heller være på den sikre side.

Jeg har ringet til vagtlægen,som har travlt og derfor opfordrer til,at man ringer senere,hvis det kan vente (hvad sker der med velfærdsstaten?)... Jeg har det helt fint,så ringer til dem i eftermiddag...

Anmeld Citér

26. marts 2016

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har ringet til vagtlægen,som har travlt og derfor opfordrer til,at man ringer senere,hvis det kan vente (hvad sker der med velfærdsstaten?)... Jeg har det helt fint,så ringer til dem i eftermiddag...

Krydser for det er en positiv ting, den måske er sprunget!

Anmeld Citér

26. marts 2016

123.

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Vi er pt. igang med vores første forsøg med IUI-d. Jeg blev scannet igår,hvor lægen  konstaterede,at jeg (stadig) har/havde en cyste - vi forsætter dog forsøget alligevel.

Her til morgen har jeg en mistanke om,at cysten er sprunget... Jeg er ved at lave te,da jeg pludselig lækker på gulvet (jeg er helt sikker på,at jeg ikke tissede i bukserne :-) )... Væsken var helt klar,og jeg har det godt (udover lidt mensagtige smerter) - bør jeg ringe til vagtlægen? Hvad ville i gøre?

Jeg er jo ikke sikker på at det var cysten,og jeg har det godt... På den anden side skal jeg have hormoner både i dag og i morgen,så er lidt usikker på om det er en god ide?!

man er ikke et sek i tvivl om når ens cyster er sprunget, for nøj det gør ondt.. - jeg lagde med kræftige smerter, og var ved at besvime pga af det da den sprang. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Lisbeth1985

Newgirl. skriver:

man er ikke et sek i tvivl om når ens cyster er sprunget, for nøj det gør ondt.. - jeg lagde med kræftige smerter, og var ved at besvime pga af det da den sprang. 

Jeg har tidligere oplevet at have en cyste,som sprang - uden de store smerter... Men der var jeg ikke i tvivl,da der var blod og lign. - det var der ikke denne gang... Jeg skal scannes på mandag,så må vi se,hvad der har været på færde...

Anmeld Citér

26. marts 2016

Camilze

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Jeg oplevede det ved lægen. Kunne ikke mærke cysten springe, men jeg kunne mærke blodet løbe. Jeg blev voldsomt forskrækket over mængden af blod, men det stoppede heldigvis igen rimelig hurtigt, og jeg havde kun 5-6 pletter blod i trusserne dagene efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.