kære krop rend mig! :( hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2016

123.

Når man vil have mens skal komme, så gider den sjovt nok ikke?. jeg skulle have haft mens i onsdags/torsdags. og har ingen tegn på den vil komme, iiiiih ville så gerne i gang med vandscanningen, så vi kunne se om alt var normalt så vi kunne starte iui.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2016

Mortil2piger18

Det var det jeg lige har været ude for, så typisk. En helt uge forsinket lige pludselig, men nu er vi endelig igang 

Anmeld Citér

25. marts 2016

123.

Kærlighedogkildevand skriver:

Det var det jeg lige har været ude for, så typisk. En helt uge forsinket lige pludselig, men nu er vi endelig igang 

Håber ikke min er en hel uge forsinket :O så bliver jeg godt nok sur.  

Anmeld Citér

25. marts 2016

CR

Newgirl. skriver:

Når man vil have mens skal komme, så gider den sjovt nok ikke?. jeg skulle have haft mens i onsdags/torsdags. og har ingen tegn på den vil komme, iiiiih ville så gerne i gang med vandscanningen, så vi kunne se om alt var normalt så vi kunne starte iui.  

Jeg kender det alt for godt. Jeg har så været ind og få min hsg scanning, og fik at vide at jeg kunne tilmelde mig ved næste mens. 

Men min mens har så valgt at stå på i 4,5. Lige siden jeg tilmeldte mig hsg. Så nu må vi ikke komme i behandling før der er styr på kroppen og den er blevet tjekket  ved gyn og de siger god for det

Det er utroligt som ens krop kan modarbejde en

Anmeld Citér

25. marts 2016

123.

CR skriver:

Jeg kender det alt for godt. Jeg har så været ind og få min hsg scanning, og fik at vide at jeg kunne tilmelde mig ved næste mens. 

Men min mens har så valgt at stå på i 4,5. Lige siden jeg tilmeldte mig hsg. Så nu må vi ikke komme i behandling før der er styr på kroppen og den er blevet tjekket  ved gyn og de siger god for det

Det er utroligt som ens krop kan modarbejde en

det helt vildt, men jeg begyndte at frygte lidt om jeg virkelig kan påvirke min krop med tanker?.  om det lykkes osv. tror måske jeg stresser den, især når jeg lige har fået afvide jeg skal være faster igen og de prøvede ikke engang på at blive det.  

Anmeld Citér

25. marts 2016

CR

Newgirl. skriver:

det helt vildt, men jeg begyndte at frygte lidt om jeg virkelig kan påvirke min krop med tanker?.  om det lykkes osv. tror måske jeg stresser den, især når jeg lige har fået afvide jeg skal være faster igen og de prøvede ikke engang på at blive det.  

Det er bare så hårdt når andre bare skal kigge lidt på hinanden og så skal de have et barn 

Og så skal man selv kæmpe og kæmpe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.