Gravid 17+2 ondt i maven og tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har i de sidste 3-4 dage haft forfærdelig ondt i maven og når jeg går på toilet føles det ligesom diarré, men er egentlig bare tynd mave  Er der andre der har prøvet noget lignende og er der noget jeg skal være urolig for. Jeg er som overskriften siger, 17+2.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2016

Linkaa

Du kan have fået en mavevirus, men du kan også være forstoppet. Det bliver man nevt som gravid. Det kan også vise sig som lidt tynd mave, selvom der stadig står noget i tarmen... Så spis let nedbrydelige madvarer, drik masser af vand og spis fibre ;-)

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Du kan have fået en mavevirus, men du kan også være forstoppet. Det bliver man nevt som gravid. Det kan også vise sig som lidt tynd mave, selvom der stadig står noget i tarmen... Så spis let nedbrydelige madvarer, drik masser af vand og spis fibre ;-)

Tak for hurtig svar. Jeg tror måske det er forstoppelse så  Jeg drikker masser af vand og vil prøve at spise flere fibre og se om det kan hjælpe lidt 

Anmeld Citér

25. marts 2016

migxher

Jeg tror det er mave virus det er vist i omløb, vi er selv ramt her hjemme.

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg tror det er mave virus det er vist i omløb, vi er selv ramt her hjemme.

Okay æv æv. Vi har min kærestes datter. Så det var lidt et træls tidspunkt det er kommet på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.