Chokolade!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Berg

Jeg har en ustyrlig trang til chokolade lige nu!

Har 2,5 km til nærmeste indkøbsmulighed og min søn ligger og sover i barnevognen så jeg kan ikke komme afsted efter det!
Det var dog enormt irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Barbamama

SÅ må du tage en rask travetur efter chokoladen, så rammer den dårlige samvittighed heller ikke så hårdt bagefter. Hi hi

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

michella80 skriver:

SÅ må du tage en rask travetur efter chokoladen, så rammer den dårlige samvittighed heller ikke så hårdt bagefter. Hi hi

Hehe

Anmeld

25. september 2009

LotteGabriella

michella80 skriver:

hihi jeg kan li' din tankegang

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

Berg skriver:

Jeg har en ustyrlig trang til chokolade lige nu!

Har 2,5 km til nærmeste indkøbsmulighed og min søn ligger og sover i barnevognen så jeg kan ikke komme afsted efter det!
Det var dog enormt irriterende

vandre skoene på og derud af med vognen... så er det 5 km, du skal gå 9 km for at 100 gram chokolade er væk

Anmeld

25. september 2009

Berg

michella80 skriver:

Det kan der være noget om, he he.
Har alligevel ikke godt af det.

Det var da utroligt at der ikke gemmer sig et lillebitte stykke et eller andet sted. Har været i samtlige skabe og skuffer... Grusomt

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

Berg skriver:

Det var da utroligt at der ikke gemmer sig et lillebitte stykke et eller andet sted. Har været i samtlige skabe og skuffer... Grusomt

Ja det er fordærdeligt. Jeg er også lige ved at DØ efter et stykke men jeg ammer og min pige får ondt i maven af det, så når jeg ikke ammer mere..... SÅ....

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Berg skriver:

du må gerne få noget af mit chokolade!? hvilken slags kan du bedst lide?

Anmeld

25. september 2009

Berg

michella80 skriver:

Ja det er fordærdeligt. Jeg er også lige ved at DØ efter et stykke men jeg ammer og min pige får ondt i maven af det, så når jeg ikke ammer mere..... SÅ....

Er også fristet til at tage de gode sko på og komme afsted med barnevognen, men jeg skal igennem en god gang stengrus for at komme ud til vejen, så jeg er ret sikker på at den bette vågner. Og så skal han have mad!!!!!

Anmeld

25. september 2009

Berg

Caroline86 skriver:

du må gerne få noget af mit chokolade!? hvilken slags kan du bedst lide?

Lige nu kan alt bruges, jeg er skam ikke kræsen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.