2. ivf - Ked af det, utålmodig og bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. marts 2016

Sophie90

Jeg har virkelig en svær aften, er igang med vægttabsprojekt fra fertilitetsklinikken og Københavns Universitet.
Vi har været igennem 1 IVF, som var mislykket, også blev vi tilbudt dette her forsøg, som jeg selvfølgelig sagde ja til. 
Vi skal igang med 2. IVF forsøg om ca. 7 uger, for SATAN der er længe til, og alle omkring mig får babyer eller er gravide.. 
Tanken om at 2. forsøg måske heller ikke nødvendigvis virker er helt ubærlig, jeg tænker virkelig at jeg slet ikke får børn, og der er intet andet jeg hellere vil 

HVORFOR skal det være så svært for os, og så nemt for andre? 
Nogle kender fanme dårligt hinanden og BUM, så skal de have barn og hele lortet. 

Jeg er mega bange for at det bare aldrig virker, og at vi aldrig får børn sammen, tanken er helt ubærlig for mig, og alene tanken om at vi IGEN måske ikke når til ÆO gør mig ked af det, allerede nu.. 

ØV ØV ØV ØV ØV 
Sorry for mine sure opstød, jeg er bare så langt nede lige nu!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Mortil2piger18

Sophie90 skriver:

Jeg har virkelig en svær aften, er igang med vægttabsprojekt fra fertilitetsklinikken og Københavns Universitet.
Vi har været igennem 1 IVF, som var mislykket, også blev vi tilbudt dette her forsøg, som jeg selvfølgelig sagde ja til. 
Vi skal igang med 2. IVF forsøg om ca. 7 uger, for SATAN der er længe til, og alle omkring mig får babyer eller er gravide.. 
Tanken om at 2. forsøg måske heller ikke nødvendigvis virker er helt ubærlig, jeg tænker virkelig at jeg slet ikke får børn, og der er intet andet jeg hellere vil 

HVORFOR skal det være så svært for os, og så nemt for andre? 
Nogle kender fanme dårligt hinanden og BUM, så skal de have barn og hele lortet. 

Jeg er mega bange for at det bare aldrig virker, og at vi aldrig får børn sammen, tanken er helt ubærlig for mig, og alene tanken om at vi IGEN måske ikke når til ÆO gør mig ked af det, allerede nu.. 

ØV ØV ØV ØV ØV 
Sorry for mine sure opstød, jeg er bare så langt nede lige nu!

Jeg er også bange for at vi aldrig får børn. Det gør mig ked af at man ikke har ubegrænset forsøg til at få et barn medmindre man har penge nok. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Sophie90

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg er også bange for at vi aldrig får børn. Det gør mig ked af at man ikke har ubegrænset forsøg til at få et barn medmindre man har penge nok. 

Ja, det er virkelig hårdt at man samtidig er begrænset på den måde, og hvis man har fået 1, så er det vidst også for egen regning med mindre man har nogle på frys, er det ikke? 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Mortil2piger18

Sophie90 skriver:

Ja, det er virkelig hårdt at man samtidig er begrænset på den måde, og hvis man har fået 1, så er det vidst også for egen regning med mindre man har nogle på frys, er det ikke? 

Det ved jeg faktisk ikke? 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Sophie90

Kærlighedogkildevand skriver:

Det ved jeg faktisk ikke? 

Det tror jeg, jeg mener at have læst at man ikke får hjælp fra staten efter 1. barn.. :/

Anmeld Citér

25. marts 2016

esioul

Sophie90 skriver:

Det tror jeg, jeg mener at have læst at man ikke får hjælp fra staten efter 1. barn.. :/

Det gør man heller ikke. Det er egen regning. Det er det også blevet ved inseminering til andet barn  

Anmeld Citér

25. marts 2016

Sophie90

esioul skriver:

Det gør man heller ikke. Det er egen regning. Det er det også blevet ved inseminering til andet barn  

Okay Men på en måde er det vel også okay, men har jo lang tid til at få sparet op, så det klarer man nok, nu skal vi bare lige have den første i hus først 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Mille:)

Kan sagtens følge dig... Vi er lige blevet opgivet af det offentlige og skal nu ind i det private og selv betale... Vi har heller ikke oplevet en ÆO, men jeg bliver nødt til at holde troen på det nok skal lykkedes...

vi har været igennem 8 IUI og 5 ÆU, skal skrives op til ægdonation men i ventetiden betaler vi os til forsøg i det private... Jeg har brug for at alt er afprøvet...

du bliver nødt til at holde fast i troen på at det kan lykkes (selvom den også tit hænger i en tynd tråd ved mig) 

men giv dig selv lov til at være ked af det, men også lov til at være glad  

jeg krydser fingre for det skal lykkedes for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.