Hvorfor skal det være så svært ? Familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg havde en kæmpe konflikt med min mor op til jul som endte med en meget ubehagelig samtale med hende juleaften . Alt sammen pga en aflyst aftale fra min side.

I samtalen juleaften blev jeg beskyldt for alt muligt. At jeg var psykisk syg , at jeg var skyld i hun havde det dårligt , jeg var et ondt menneske , at jeg troede jeg var bedre end andre mm . Bare en del af de ting hun sagde. Jeg valgte derefter at blokere hende ,så hun ikke kunne kontakte mig.

Det var sindsygt hårdt ,men jeg er kommet videre. Men det har gjordt noget ved mig , jeg har trukket mig fra andre , jeg tvivler på mig selv. Er så mange gange blevet beskyldt for ikke at hilse på den rigtige måde , ikke svare hurtig nok på SMS . Kan mærke det har givet mig en ro inden i , slippe for " angsten " for at gøre ting forkert.

Nu har min mor så kontaktet mig på facebook , at hun er der for mig , gerne vil have kontakt mm . Skriver Kære ... Men jeg kan altså ikke bare glemme det som skete sidst . Det har sat sine spor og ved ikke om jeg ønsker kontakt . For hvad skulle have ændret sig ?? Det har jo altid været sådan , hun reagere uden at tænke , sviner til det ene øjeblik for at tro det er glemt i næste.

Men for pokker det er svært, at træffe den rigtige beslutning . For hvad er den rigtige beslutning . Savner EN familie. Mine børn har mistet kontakten til deres familie .

andre som har stået i lignede situation , hvad har I gjordt ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Sedigfor

Jeg har ingen kontakt til min far, dog grundet hans kæreste, kan ikke se ham i øjnene. På et tidspunkt da jeg fortalte ham at jeg var gravid, ansøgede hans kæreste mig pludselig, slettede den, tror jeg gjorde det mindst fem gange, os tænkte jeg " okay så må vi se hvad hun vil " og hun vil ingenting! . Bare kigge på min gravide mave på Facebook. Slettede hende igen og pludselig ansøgede hendes ene datter mig og det forsat indtil hele møllen havde været igennem " hun har fire døtre " min datter er dig kun snart 1 år så hun forstår det ikke rigtig. Men vil hun på et tidspunkt kende sin morfar skal hun selvfølgelig det. Så måske sine børn godt kan se sin mormor, hvor du måske bare ikke er der, kommer selvfølgelig an på alder (: 

håber du kunne bruge det til noget, ellers så håber jeg du finder den rigtige beslutning.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har ingen kontakt til min far, dog grundet hans kæreste, kan ikke se ham i øjnene. På et tidspunkt da jeg fortalte ham at jeg var gravid, ansøgede hans kæreste mig pludselig, slettede den, tror jeg gjorde det mindst fem gange, os tænkte jeg " okay så må vi se hvad hun vil " og hun vil ingenting! . Bare kigge på min gravide mave på Facebook. Slettede hende igen og pludselig ansøgede hendes ene datter mig og det forsat indtil hele møllen havde været igennem " hun har fire døtre " min datter er dig kun snart 1 år så hun forstår det ikke rigtig. Men vil hun på et tidspunkt kende sin morfar skal hun selvfølgelig det. Så måske sine børn godt kan se sin mormor, hvor du måske bare ikke er der, kommer selvfølgelig an på alder (: 

håber du kunne bruge det til noget, ellers så håber jeg du finder den rigtige beslutning.

Mine børn er så store så de ville sagtens kunne se hende alene . Problemet er hun aldrig som sådan har vist en interesse . Hun er ikke typen det selv opsøger kontakt , og jeg har sjældent behov for pasning = de ses aldrig . Sådan har det altid været .

Anmeld Citér

24. marts 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Mine børn er så store så de ville sagtens kunne se hende alene . Problemet er hun aldrig som sådan har vist en interesse . Hun er ikke typen det selv opsøger kontakt , og jeg har sjældent behov for pasning = de ses aldrig . Sådan har det altid været .

Hvad med de ses uden det behøver at være for at de skal passes men bare så de kan ses. Min datters farmor har hende os nogle gange uden at det er fordi hun skal passes men for at hun ser hende og hendes farmor (:

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Hvad med de ses uden det behøver at være for at de skal passes men bare så de kan ses. Min datters farmor har hende os nogle gange uden at det er fordi hun skal passes men for at hun ser hende og hendes farmor (:

Det kunne de sagtens , men hun udviser ikke interesse i at de ses. Hun har aldrig selv efterspurgt at være sammen med dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.