Burde jeg ringe til FG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2016

Anonym trådstarter

Godaften skønne kvinder. Som overskriften siger er jeg i tvivl om hvor vidt jeg bør kontakte FG?

Har her til aften begyndt at få voldsomme smerter i lænden, samt mens lignende smerter i underlivet. Smerterne aftager en lille smule og vender så tilbage med 35-49 minutters mellemrum ikke rigtigt noget mønster i det. Får sådanne nogle jag oppe i skeden(undskyld alle detaljerne) som føles lidt som kniv stik..

Håber nogle andre har prøvet noget i samme stil.

Er 33+4 første gang, med ca 50 km til FG...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

Godaften skønne kvinder. Som overskriften siger er jeg i tvivl om hvor vidt jeg bør kontakte FG?

Har her til aften begyndt at få voldsomme smerter i lænden, samt mens lignende smerter i underlivet. Smerterne aftager en lille smule og vender så tilbage med 35-49 minutters mellemrum ikke rigtigt noget mønster i det. Får sådanne nogle jag oppe i skeden(undskyld alle detaljerne) som føles lidt som kniv stik..

Håber nogle andre har prøvet noget i samme stil.

Er 33+4 første gang, med ca 50 km til FG...

Det er ikke noget jeg ville finde alarmerende.  Men hvis du søger tryghed, så ring og få en snak. De kan sikkert berolige dig en del mere end os andre 

Anmeld Citér

24. marts 2016

migxher

Jeg synes du lige skal prøve at give dem et kald (: Det lyder som optakten til min fødsel. Og det er jo liiige tidlig nok hvis du er i fødsel. Du har ikke oplevet blødning eller slimprop?? Eller fostervand der siver?
Uanset hvad, hellere ringe en gang for meget end for lidt. Om ikke andet så for lige at høre deres vurdering (: 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Newsence

Mine veer startede præcis sådan.. Faktisk havde jeg kun veer i lænden.. Aldrig maven, men med så lang tid mellem vil du nok blive bedt om at se tiden an

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg synes du lige skal prøve at give dem et kald (: Det lyder som optakten til min fødsel. Og det er jo liiige tidlig nok hvis du er i fødsel. Du har ikke oplevet blødning eller slimprop?? Eller fostervand der siver?
Uanset hvad, hellere ringe en gang for meget end for lidt. Om ikke andet så for lige at høre deres vurdering (: 

Ingen fostervand. Har ikke haft bødning som sådan, kun et par lyserøde pletter på toilet papiret for 1 uges tid siden. For 1-2 uger siden kom noget meget sejt slim ud som jeg mistænker kraftigt for at være slimprop, men uden at vide det med sikkerhed.

Anmeld Citér

24. marts 2016

migxher

Anonym skriver:

Ingen fostervand. Har ikke haft bødning som sådan, kun et par lyserøde pletter på toilet papiret for 1 uges tid siden. For 1-2 uger siden kom noget meget sejt slim ud som jeg mistænker kraftigt for at være slimprop, men uden at vide det med sikkerhed.

Jeg synes du skal ringe (: For nogen kan slimproppen godt gå længe inden fødsel. Men med de ting du ellers oplever er det vist bedre at være på den sikre side. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg synes du skal ringe (: For nogen kan slimproppen godt gå længe inden fødsel. Men med de ting du ellers oplever er det vist bedre at være på den sikre side. 

Det er også hvad jeg har hørt. Er bare lidt i vildrede om det er mig der er for pyldret. Vil heller ikke jage manden ud og køre så "langt" hvis ikke det er noget jo.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Mine veer startede præcis sådan.. Faktisk havde jeg kun veer i lænden.. Aldrig maven, men med så lang tid mellem vil du nok blive bedt om at se tiden an

Hvordan i lænden? Altså ingen af de berømte sammentrækninger hvor maven bliver hård?

Anmeld Citér

24. marts 2016

migxher

Anonym skriver:

Det er også hvad jeg har hørt. Er bare lidt i vildrede om det er mig der er for pyldret. Vil heller ikke jage manden ud og køre så "langt" hvis ikke det er noget jo.

Du kan jo altid bare ringe og så vil de vurderer om det er nødvendigt at se dig. Det er de nok bedre til at vurderer.

Mine veer sad forresten også i lænden til at starte med. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Newsence

Anonym skriver:

Hvordan i lænden? Altså ingen af de berømte sammentrækninger hvor maven bliver hård?

Nope ingen sammentrækninger i maven.. Og fik det heller ikke..  Min mave havde det super fint under hele fødslen.. Min lænd var derimod ved at slå mig ud.. Ved veer ( i sær til sidst) buede jeg helt vildt i ryggen.. 

Så selv om jeg nu er andengangs gravid har jeg aldrig prøvet en " klassisk" ve ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.