de der drømme :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså...
Jeg bliver ved med at drømme bebser er en dreng, selvom jeg jo har fået at vide hun er en lille pige... Den eneste drøm jeg har haft hvor jeg får en pige, føder jeg en måned for tidligt... ALLE andre babydrømme er det en dreng Specielt efter scanningen har jeg drømt det en del gange... (måske han er træt af at blive kaldt Laura )

Hvad tænker I?

knus Caroline 18+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Berg

Laura er da et pænt drengenavn, hehe

Man har altså mange mærkelige drømme når man er gravid.
Jeg drømte foreksempel at jeg fødte i bilen på vej til sygehuset.

Men man har jo hørt at scanningen kan tage fejl, specielt ved piger!!!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Berg skriver:

Laura er da et pænt drengenavn, hehe

Man har altså mange mærkelige drømme når man er gravid.
Jeg drømte foreksempel at jeg fødte i bilen på vej til sygehuset.

Men man har jo hørt at scanningen kan tage fejl, specielt ved piger!!!

ja, jeg ved godt man aldrig kan være 100% sikker, men jeg vil sige han skjuler det SATME godt hvis han er en lille dreng! Vi fik lov til at kigge meget godt efter.. flere gange og der var ikke antydningen af tissemand Jeg må se på næste mandag om den næste scanning viser det samme..hihi

Anmeld

25. september 2009

LotteGabriella

Altså...
Jeg bliver ved med at drømme bebser er en dreng, selvom jeg jo har fået at vide hun er en lille pige... Den eneste drøm jeg har haft hvor jeg får en pige, føder jeg en måned for tidligt... ALLE andre babydrømme er det en dreng Specielt efter scanningen har jeg drømt det en del gange... (måske han er træt af at blive kaldt Laura )

Hvad tænker I?

knus Caroline 18+0

hmm....måske du faktisk HAR ret 

Det ved man jo aldrig....da jeg havde fået Daniella var der en kvinde ved siden af mig som hele tiden havde fået at vide at det blev en dreng, men lille Carl blev til Carla og kom hjem i en lyseblå skjorte og mørkeblå vest, da alt tøj var købt til en dreng

Eller også føder du for tidligt

Anmeld

25. september 2009

Moderator

LotteGabriella skriver:

hmm....måske du faktisk HAR ret 

Det ved man jo aldrig....da jeg havde fået Daniella var der en kvinde ved siden af mig som hele tiden havde fået at vide at det blev en dreng, men lille Carl blev til Carla og kom hjem i en lyseblå skjorte og mørkeblå vest, da alt tøj var købt til en dreng

haha...det er sgu så ærgeligt sådan noget!
Jeg har en hel masse pigetøj (fra før jeg blev gravid), men alt jeg har købt under graviditeten er kønsneutralt..jeg tør simpelthen ikke gå amok med lyserødt selvom jeg har vildt meget lyst!
Priser mig lykkelig over at jeg kan tjekke efter flere gange kæft hvor er jeg egentlig pisse heldig!

Anmeld

25. september 2009

Junibæbs2013

Der kan jo være flere grunde til at du drømmer, at det er en lille dreng i stedet for en pige.

Der er måske størst chance for, at det er psykisk (altså noget med dig at gøre) frem for fysisk (at det rent faktisk er en dreng).
Jeg er ikke drømmetyder men har alligevel et refleksioner, som formentlig ikke rammer plet men som illustrerer hvordan man kan tænke over sine drømme. Hvorfor drømmer du mon om en lille dreng?

- Har du altid ønsket dig en dreng?
- Eller hele tiden, op til scanningen, troet det var en dreng?
- Eller tør du ikke tro på, at det er en pige, fordi du så gerne vil have en?
- Betyder kønnet noget for din kæreste / familie etc.?
- ...

Nogle gange kan man også prøve at huske,  hvordan omgivelserne reagerede i drømmen (fx en folkemængde) - dette kan være et udtryk for din egen reaktion.
Det bliver meget spændende at se, om der rent faktisk gemmer sig en lille tap på din baby!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Trutten skriver:

Der kan jo være flere grunde til at du drømmer, at det er en lille dreng i stedet for en pige.

Der er måske størst chance for, at det er psykisk (altså noget med dig at gøre) frem for fysisk (at det rent faktisk er en dreng).
Jeg er ikke drømmetyder men har alligevel et refleksioner, som formentlig ikke rammer plet men som illustrerer hvordan man kan tænke over sine drømme. Hvorfor drømmer du mon om en lille dreng?

- Har du altid ønsket dig en dreng?
- Eller hele tiden, op til scanningen, troet det var en dreng?
- Eller tør du ikke tro på, at det er en pige, fordi du så gerne vil have en?
- Betyder kønnet noget for din kæreste / familie etc.?
- ...

Nogle gange kan man også prøve at huske,  hvordan omgivelserne reagerede i drømmen (fx en folkemængde) - dette kan være et udtryk for din egen reaktion.
Det bliver meget spændende at se, om der rent faktisk gemmer sig en lille tap på din baby!

- Jeg har altid troet jeg skulle have en pige først, men har altid sagt jeg skal have mindst én af hver
- Troede det var en dreng op til scanningen - måske mest fordi det var det jeg hele tiden drømte!?
- tør ikke tro på det er en pige, hvis nu jeg ender med at komme hjem med en lyserød dreng
- kønnet har vist kun betydning for min svigerfar (han mener drenge er bedre end piger - hulemand ), men det gør bare jeg endnu mere vil have en pige..hæhæ

Det er underligt... men der er nok ikke andet for end at vente

Anmeld

25. september 2009

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

haha...det er sgu så ærgeligt sådan noget!
Jeg har en hel masse pigetøj (fra før jeg blev gravid), men alt jeg har købt under graviditeten er kønsneutralt..jeg tør simpelthen ikke gå amok med lyserødt selvom jeg har vildt meget lyst!
Priser mig lykkelig over at jeg kan tjekke efter flere gange kæft hvor er jeg egentlig pisse heldig!

gu er du så

Jeg gættede fra starten af på en pige og jeg fik ret...vi fik det at vide til en 4D-scanning og der var ikke meget at ta' fejl af man kan sige at hun var klar til at vise hvad hun havde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.