Hvornår er en graviditetstest positiv? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

FrkC

I mine øjne er en test positiv når man i strakt arm kan se en svag streg .. Hvis det er nødvendigt at skille testen ad eller tage et billede med negativ filter er den i mine øjne negativ :) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

morseptember17

FrkC skriver:

I mine øjne er en test positiv når man i strakt arm kan se en svag streg .. Hvis det er nødvendigt at skille testen ad eller tage et billede med negativ filter er den i mine øjne negativ :) 

Hvad siger du til min test så?

og tak for dit svar :-)

Anmeld Citér

24. marts 2016

Diosa85

PB-anonym skriver:

Hvad siger du til min test så?

og tak for dit svar :-)

Jeg ser den desværre som negativ. Ville lige vente et par dage og tage en test igen. Er den positiv den du har taget nu skulle den nemlig gerne være tydeligere om er par dage 

Anmeld Citér

24. marts 2016

morseptember17

Diosa85 skriver:

Jeg ser den desværre som negativ. Ville lige vente et par dage og tage en test igen. Er den positiv den du har taget nu skulle den nemlig gerne være tydeligere om er par dage 

Tak for dit svar - undre mig dog over at jeg laver svag streg 3 gange i træk :-) tester igen i morgen, så må vi se

Anmeld Citér

24. marts 2016

ØnskeMor25

Synes de er meeeeget svage. Er det på morgenurin?

Anmeld Citér

24. marts 2016

morseptember17

ØnskeMor25 skriver:

Synes de er meeeeget svage. Er det på morgenurin?

Den 21. Er ikke :-)

Anmeld Citér

24. marts 2016

ØnskeMor25

PB-anonym skriver:

Den 21. Er ikke :-)

Tror billedet har lidt at sige også. Kan ikke så godt se den fra den 23, men fint nok den fra den 21  Prøv igen i morgen tidlig eller om er par dage... Håber 

Anmeld Citér

24. marts 2016

morseptember17

ØnskeMor25 skriver:

Tror billedet har lidt at sige også. Kan ikke så godt se den fra den 23, men fint nok den fra den 21  Prøv igen i morgen tidlig eller om er par dage... Håber 

Tak for din tilbagemeldning :-) jeg prøver igen i morgen tidlig, håber den er der

Anmeld Citér

24. marts 2016

Diosa85

PB-anonym skriver:

Tak for dit svar - undre mig dog over at jeg laver svag streg 3 gange i træk :-) tester igen i morgen, så må vi se

Vent et par dage. Dit hcg stiger hver anden dag nemlig. Så der vil muligvis ikk være den store ændring i morgen 

Anmeld Citér

24. marts 2016

morseptember17

Diosa85 skriver:

Vent et par dage. Dit hcg stiger hver anden dag nemlig. Så der vil muligvis ikk være den store ændring i morgen 

Testede i går, så der må jo være en ændring i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.