Så skal vi endelig igang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

esioul

Kærlighedogkildevand skriver:

Så skal vi endelig igang med første ivf forsøg, efter en lang cyklus på 39 dage!! 

Jeg er meget forhåbningsfuld, meget spændt og meget nervøs, mest for æu. Alt det smertestillende og ISÆR det at jeg skal stikkes og bedøves oppe i mig  please sig at man kke kan mærke det! 

Jeg kunne klare æu igen og igen hvis det skulle være. Har ikke haft nogle gener udover lidt ømhed. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Mortil2piger18

grinny skriver:

Kan også være det var 1 1/2 time før jeg tog dem, men fik dem først derinde.

Jeg var også nervøs for det er jo skræmmende at der skal tages æg ud, det er jo ikke naturligt. Nu lå min venstre æggestok så bagved livmoderen så de kunne ikke komme til æggene og måtte hive den frem med en tang (det var smerte) men ellers tror jeg max det ville have taget 15 minutter

Uha 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Mortil2piger18

esioul skriver:

Jeg kunne klare æu igen og igen hvis det skulle være. Har ikke haft nogle gener udover lidt ømhed. :-) 

Åh så håber jeg at jeg får samme oplevelse som dig 

Anmeld Citér

25. marts 2016

FrkHS

Jeg synes det gør ondt, og også mere ondt end den passage-skyldning med kontrastvæske jeg fik lavet før vi startede i behandling.

Jeg har været gennem to udtagninger og synes egentlig begge har været smertefulde. Dog vil jeg sige at den første var langt værre end anden gang. Jeg vidste ikke, at det var en rigtig god ide at tage imod alt det morfin de tilbød, så havde voldsomme smerter efterfølgende og endte med at besvime da vi sad til overvågning efterfølgende.

men hvis du dækker dig ind med alt det smertestillende du kan få, er det til at holde ud.

Anmeld Citér

25. marts 2016

Sophie90

Så skal vi endelig igang med første ivf forsøg, efter en lang cyklus på 39 dage!! 

Jeg er meget forhåbningsfuld, meget spændt og meget nervøs, mest for æu. Alt det smertestillende og ISÆR det at jeg skal stikkes og bedøves oppe i mig  please sig at man kke kan mærke det! 

Jeg ved godt det er lettere sagt end gjort, men prøv ikke at være nervøs hehe.. Det var det der gjorde det værre for mig. Jeg måtte starte med at få noget morfin så jeg ikke var så anspændt og ked af det, ellers kunne det simpelthen ikke lade sig gøre. 
Det gør lidt ondt første gang han lokalbedøver (deroppe), men så er man jo bedøvet og får morfin, også går det meget nemmere. 
Men det er ikke så slemt overhoved, som man forestiller sig, ikke så slemt som ventetiden på og se om de æg nu udvikler sig, men det er det overraskende ved behandlingen, det er ventetiden der er den værste. Så bare rolig, og kæmpe held og lykke med jeres behandling, jeg håber meget det lykkes for jer 

Anmeld Citér

25. marts 2016

CR

Ubehageligt i hvilken grad? Har du noget at sammenligne med? Jeg fik en skyldning af æggelederne for lang tid siden og det synes jeg gjorde pisse meget ondt og blev rigtig dårlig bagefter. Har en ide om at det her bestemt ikke bliver bedre. Synes ellers normalt min smertetærskel er ret høj 

Skylningen var meget værre ved mig en æu. Du er jo smerte dækket ved æu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.