Mystiske knopper på 3,5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.148 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2016

AogA

Ja som overskriften siger så vågnede min søn på 3,5 år op med mystiske knopper over hele kroppen  bogstaveligt talt over hele kroppen selv i ørerne  De er fyldt med en klar væske

Han har ikke feber, men de klør  Han har haft skoldkopper  Nogle der kan hjælpe mig med at opklare hvad det er? Har vedhæftet billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

serinasmor

Vil sige skoldkopper ... 

Var han ramt hårdt 1. Gang ? 

Anmeld Citér

24. marts 2016

AogA

serinasmor skriver:

Vil sige skoldkopper ... 

Var han ramt hårdt 1. Gang ? 

Ja ret hårdt  Han havde ret høj feber også  Han havde de i 2 uger og vil sige at han over medium mængde af skoldkopper 

Men de kan da ikke blive ramt igen eller hvad? Er det det som kaldes helvedsild? 

Anmeld Citér

24. marts 2016

serinasmor

AogA skriver:

Ja ret hårdt  Han havde ret høj feber også  Han havde de i 2 uger og vil sige at han over medium mængde af skoldkopper 

Men de kan da ikke blive ramt igen eller hvad? Er det det som kaldes helvedsild? 

Jeg ved bare at frøkenen herhjemme var ramt 2 gange ..  begge gange konsulterede vi lægen og begge gange sagde de skoldkopper

Anmeld Citér

24. marts 2016

AogA

serinasmor skriver:

Jeg ved bare at frøkenen herhjemme var ramt 2 gange ..  begge gange konsulterede vi lægen og begge gange sagde de skoldkopper

Ja så kan de måske være skoldkopper igen  Han var også ret lille da han havde det sidst så måske det har en betydning ?  Nå men så er der jo ikke meget at gøre ved det 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Babilooo

Hvis de er under et halvt år kan de sagtens få det igen. Imunforsvaret er ikke færdigudviklet. 

Det er vist ret sikkert skoldkopper

Anmeld Citér

24. marts 2016

Muffinmus

Enkelte får skoldkopper to gange, så det kan sagtens være det

Anmeld Citér

24. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
AogA skriver:

Ja som overskriften siger så vågnede min søn på 3,5 år op med mystiske knopper over hele kroppen  bogstaveligt talt over hele kroppen selv i ørerne  De er fyldt med en klar væske

Han har ikke feber, men de klør  Han har haft skoldkopper  Nogle der kan hjælpe mig med at opklare hvad det er? Har vedhæftet billeder

hvor gammel var han første gang ved skoldkopper min læge fortalte at er de under 1 år kan de få dem igen.

eller så kan det være helvedsild. Det er faktisk det samme og er samme behandling og går væk efter en-to uger.

Anmeld Citér

24. marts 2016

AogA

hannetheis skriver:

hvor gammel var han første gang ved skoldkopper min læge fortalte at er de under 1 år kan de få dem igen.

eller så kan det være helvedsild. Det er faktisk det samme og er samme behandling og går væk efter en-to uger.

Han var 1 år og 3 måneder da han fik det første gang. Det varede i 2 uger og efter en måned dukkede der nogle op igen, som så gik væk efter en uge.

Anmeld Citér

24. marts 2016

AogA

Nu har jeg observeret ham hele dagen og synes bare ikke det minder om de skoldkopper han havde dengang.. Disse her opstår på meget kort tid og springer også efter meget kort tid de springer bare man sætter en finger ved siden af og trykker let ned på huden og så bliver de til et åbent sår.

Nogle erfaringer med skoldkopper der opfører sig på den måde?  Eller som synes at det lyder som noget andet de har prøvet? Nogle der var erfaring med vandvorter? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.