Enlig og på r*ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2016

xStinepigen

situationen er den at min søns far og keg er nødsaget til at gå fra hinanden. Det er mig der er nødt til st flytte - har fundet en lejlighed og søgt Indskudslån. Men jeg har ingen møbler - overhovedet - udover min søns ting, og kan jo ikke sove i hans tremmeseng . Kan man søge om hjælp til det på kommunen? ( står i rki så banken er udelukket ) og hvad hedder det evt? Eller kan jeg gå i mødrehjælpen? Og evt få lidt hjælp? Selvom jeg ikke bor i kommunen? Aner ikke hvad jeg skal gøre her! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Sandratoft

xStinepigen skriver:

situationen er den at min søns far og keg er nødsaget til at gå fra hinanden. Det er mig der er nødt til st flytte - har fundet en lejlighed og søgt Indskudslån. Men jeg har ingen møbler - overhovedet - udover min søns ting, og kan jo ikke sove i hans tremmeseng . Kan man søge om hjælp til det på kommunen? ( står i rki så banken er udelukket ) og hvad hedder det evt? Eller kan jeg gå i mødrehjælpen? Og evt få lidt hjælp? Selvom jeg ikke bor i kommunen? Aner ikke hvad jeg skal gøre her! 

Kan du ikke melde dig ind i grupper på facebook med ting der gives gratis væk? Har tit set brugte møbler. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

MinPrins

Nu ved jeg ikk om i snakker sammen, men i burde dele møblerne... Har i købt dem sammen? Hvilket navn er møblerne skrevet op i?... 

Der er nogle grupper facebook hvor folk giver ting og møbler til udsatte, prøv at kigge derinde..  hvor er du fra?

Anmeld Citér

24. marts 2016

Elgaard73

Der var en gang at man hos kommunen kunne få sådan et slags "tilgodebevis", så man kunne gå ned i en genbrugsbutik og få det mest nødvendige. Men om man stadig kan det, ved jeg ikke. 

Skulle det stadig eksistere, er jeg ret sikker på at det kun kan søges hos den kommune man har bopæl i.

Ellers giver jeg de andre ret. Der er mange grupper på FB hvor ting gives væk. Især den der hedder "Hjælp Danmark" er der stor aktivitet i. Der kan du søge efter hvad du mangler.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.