Jeres symptomer? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har testet svagt positiv, eller i hvert fald med streg 2, på 3 teste der er taget over 3 dage (lørdag, mandag og onsdag).

Jeg halsbrand/sure opstød (har jeg ellers aldrig) niv/jag i underlivet samt ømme bryster. Noget må der da være derinde 

Hvilke symptomer har I? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Og "selvfølgelig" har jeg også humørsvingninger - siger min kæreste i hvert fald haha 

Anmeld Citér

24. marts 2016

baby_drømme

Havde faktisk de symptomer som du skriver - halsbrand, ømme bryster, humørsvingninger samt niv i underlivet 

Tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

24. marts 2016

SaraSH

Jeg havde KONSTANT kvalme og opkast fra jeg slog øjnene op til jeg gik i seng igen   

Anmeld Citér

24. marts 2016

Nadiapigen

ØMME bryster. Der var ingen der sku kigge eller tænke på a kigge på dem �� 

Med den første fik jeg også kvalme der startede omkring uge 7. Humørsvingninger, jag og niven I underlivet.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har også lige lagt mærke til kvalme de sidste par aftener .. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Bølle19

Anonym skriver:

Jeg har testet svagt positiv, eller i hvert fald med streg 2, på 3 teste der er taget over 3 dage (lørdag, mandag og onsdag).

Jeg halsbrand/sure opstød (har jeg ellers aldrig) niv/jag i underlivet samt ømme bryster. Noget må der da være derinde 

Jeg er ikke teste i nu, men har de af samme symtomer, men har også med lugte (deo, røg, mad m.m.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Bølle19

Anonym skriver:

Jeg er ikke teste i nu, men har de samme symtomer, men har også med lugte (deo, røg, mad m.m.

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

Puha ligger med kvalme igen og tør ikke stå op og teste - tænk hvis den er negativ 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Bølle19

Anonym skriver:

Puha ligger med kvalme igen og tør ikke stå op og teste - tænk hvis den er negativ 

Hmm det er ikke sjovt kvalme og negativ test, Ja heller ikke sjovt, hvis du ønsker, at være gravid.

Jeg har selv kvalme og har haft det konstandt siden mandag og har heller ikke den store lyst til at teste, for så er der nået galt i spiserøret ????? Og sætter så end masse andet igang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.