Jeg hader hader hader min svigermor ! Virkelig ! Jeg har aldrig brudt mig om hende ! Hun er dagpleje mor og drikker en del når børnene er hentet! Hun har fuldstændig anderledes synspunkt på livet end jeg og sådan er livet jo ! Men ! Nøj hun er skrækkelig !!
Vi har planlagt vores søn fødselsdag i 1,5 mdr nu og de blev inviteret med ddt samme.
Vi har sagt kl 15 fordi lillebror sover til 14:30 ca og de kan ikk fatte at man ikk skal ryge ved siden af barnevognen ! Derfor har jeg sagt kl 15 for så er han stået op og er klar ( han er meget følsom ) så det med at vågne til mange mennesker vil bare ødelægge hans dag ! Nå idag for
min mand så en SMS og at hun synes vi skal rykke det til kl 14 da fe gerne vil nå ned i deres sommerhus inden det bliver
mørkt og at hun for øvrigt allerede har spurgt de andre gæster om vi ikke kan rykke det ??? Uden og spørge os først ??
De er i det sommerhus hver week! Og vi har ikke set eller hørt skyggen af dem siden start januar ! ( trods de bor 20 min væk )
De spørger aldrig aldrig ind til os og snakket kun om dem selv når mon mand ringer !!
Og når de en enkel gang invitere os hjem til dem er det altid 4 timer før vi skal være der også til aftensmad kl 19-19:30 ?!? Vi har to børn på 9 mdr og snart 3 år ???
Min mand blev self sur og skuffet over det hun skrev ! Og skrev til hende at vi havde planlagt den dag længe og forberedt akt muligt lækkert mad og om de ikke nok sku overleve en enkel eftermiddag uden det sommerhus ! Og istedet være der for deres barnebarn
det gad hun så ikke og svare på ! Så nu jeg spændt om vi får gæster eller ikke !! :-( hvor er hun bare træls
Anmeld
Citér