Udbruds indlæg ! svigermor !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
10 svar
11 synes godt om
23. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg hader hader hader min svigermor ! Virkelig ! Jeg har aldrig brudt mig om hende ! Hun er dagpleje mor og drikker en del når børnene er hentet! Hun har fuldstændig anderledes synspunkt på livet end jeg og sådan er livet jo ! Men ! Nøj hun er skrækkelig !! 

Vi har planlagt vores søn fødselsdag i 1,5 mdr nu og de blev inviteret med ddt samme. 

Vi har sagt kl 15 fordi lillebror sover til 14:30 ca og de kan ikk fatte at man ikk skal ryge ved siden af barnevognen ! Derfor har jeg sagt kl 15 for så er han stået op og er klar ( han er meget følsom ) så det med at vågne til mange mennesker vil bare ødelægge hans dag ! Nå idag for

min mand så en SMS og at hun synes vi skal rykke det til kl 14 da fe gerne vil nå ned i deres sommerhus inden det bliver

mørkt og at hun for øvrigt allerede har spurgt de andre gæster om vi ikke kan rykke det ??? Uden og spørge os først ?? 

De er i det sommerhus hver week!  Og vi har ikke set eller hørt skyggen af dem siden start januar ! ( trods de bor 20 min væk ) 

De spørger aldrig aldrig ind til os og snakket kun om dem selv når mon mand ringer !! 

Og når de en enkel gang invitere os hjem til dem er det altid 4 timer før vi skal være der også til aftensmad kl 19-19:30 ?!? Vi har to børn på 9 mdr og snart 3 år ??? 

Min mand blev self sur og skuffet over det hun skrev ! Og skrev til hende at vi havde planlagt den dag længe og forberedt akt muligt lækkert mad og om de ikke nok sku overleve en enkel eftermiddag uden det sommerhus ! Og istedet være der for deres barnebarn 

det gad hun så ikke og svare på ! Så nu jeg spændt om vi får gæster eller ikke !! :-( hvor er hun bare træls 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Rauw

Fuuuuck jeg var flippet helt ud og så ku hun fandme godt komme igang med ringe rundt og undskylde sin opførsel og rykke fødselsdagen på plads med det samme!! Og så skulle hun slet ikke bryde sig om at vise sig til fødselsdagen med den næsvise attitude !

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Fuuuuck jeg var flippet helt ud og så ku hun fandme godt komme igang med ringe rundt og undskylde sin opførsel og rykke fødselsdagen på plads med det samme!! Og så skulle hun slet ikke bryde sig om at vise sig til fødselsdagen med den næsvise attitude !

Jeg flippede. Os godt og grundig er sååå træt af hende !!jeg må ikk personligt skrive til hende for mon mand for jeg kan ikk holde igen ! Jeg gider bare ikke og ha dem med, helt ærlig ? Hvordan kan et skide sommerhus være så vigtigt ???  

Anmeld Citér

24. marts 2016

Sprit25

Hold da op hun lysner festlig. Og ikke typen jeg ville have som dagplejemor til mit barn. 

Nåh men jeg ville skrive til de andre gæster at festen stadig er kl 15. Så ville jeg bede manden skrive til svigermor at det er kl 15 punktum. 

Så må svigermor selv bestemme om børnebørn er vigtigere end spmmerhus. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

GrønStjerne

Enig med spirit 25.. Skriv til gæsterne at det er kl. 15. Informer svigermor om tiden, og kommer hun er det fint, hvis ikke så er det også fint.

Går ind for at holde freden, men hun må lige stramme op.. Det der kan man ikke lige tillade sig..

Anmeld Citér

24. marts 2016

serinasmor

Sprit25 skriver:

Hold da op hun lysner festlig. Og ikke typen jeg ville have som dagplejemor til mit barn. 

Nåh men jeg ville skrive til de andre gæster at festen stadig er kl 15. Så ville jeg bede manden skrive til svigermor at det er kl 15 punktum. 

Så må svigermor selv bestemme om børnebørn er vigtigere end spmmerhus. 

Jeg havde gjort det samme  

Anmeld Citér

24. marts 2016

Goggelogge

Jeg ville også helt sikkert ringe/skrive til mine gæster at det er kl 15.

og en anden ting, hvis hun drikker meget og er dagplejer, så ville jeg helt sikkert sende en besked til jeres kommune om dette, hvornår går det ud over et uskyldig barn.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

UPDATE!! 

Idag mødte min svigermor op på

min mands arbejde og stod og skabte sig helt hen i vejret så ALLE kunne høre hende !! Hende og min mand kom op og skændes - og hun gik derfra i vrede. 

Imorgen vi min mand sige til hans far ( som ikke er problemet ) at vi Inter vil hende med hende og gøre mere før hun Kam lære og acceptere os som vi er og vores meninger. 

Min søn fødselsdag er aflyst vik ikke ha nogen fra min mands familie indenfor for de holder tydeligt med svigermor !!! 

Heldigvis har min søn ikke rigtig fødselsdag den dag men jeg er sååå ked af det :-( har skændes meget med min mand efter han kom hjem fra arbejde og jeg er så træt i mit hovedet ;( ���� hvor jeg da synes der er noget lort ���� 

Anmeld Citér

24. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

UPDATE!! 

Idag mødte min svigermor op på

min mands arbejde og stod og skabte sig helt hen i vejret så ALLE kunne høre hende !! Hende og min mand kom op og skændes - og hun gik derfra i vrede. 

Imorgen vi min mand sige til hans far ( som ikke er problemet ) at vi Inter vil hende med hende og gøre mere før hun Kam lære og acceptere os som vi er og vores meninger. 

Min søn fødselsdag er aflyst vik ikke ha nogen fra min mands familie indenfor for de holder tydeligt med svigermor !!! 

Heldigvis har min søn ikke rigtig fødselsdag den dag men jeg er sååå ked af det :-( har skændes meget med min mand efter han kom hjem fra arbejde og jeg er så træt i mit hovedet ;( ���� hvor jeg da synes der er noget lort ���� 

Øv det er da trist. Men hvorfor er den aflyst? Kommer der ikke nogle fra din side af familien? Jeg ville nok skrive en besked om at fødselsdagen fortsat bliver holdt dato og tid og så ville jeg slutte med spørgsmålet "kommer du/I?" Så må dem der vil, komme, og dem som ikke vil, kan jo så blive væk 

Anmeld Citér

24. marts 2016

ESV

Men hvorfor har du aflyst hans fødselsdag? Hvorfor skal han "straffes"? Og hvorfor skændes du med din mand er i ikke enige om at hans mor går over stregen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.