Hvilken taske til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er 38+0 og skal pakke en taske til sygehuset. Vi bliver der et par dage efter fødslen. Vi har ikke en weekend/ rejse taske, så det leder jeg pt efter. Kan ikke rigtig finde en pæn til en ok pris. Nogle foreslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

MorTilN

Kan i ikke låne en af familie/venner?

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Kan i ikke låne en af familie/venner?

Jeg tænker det er dejligt at have en weekend taske. En del af vores familie bor nemlig en times kørsel væk, så vi kan bruge den når vi skal på weekend ved dem

Anmeld Citér

23. marts 2016

Rauw

Jeg har et par stykker fra h&m, dunlop, abby dawn osv, det er guldværd med weekend/shoppe tasker. Har du kigget rundt på nettet efter tilbud? Zalando, stylepit og h&m har tit tilbud. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Doubleup

Hvis du vil have en som også er pæn så søg på shopping bags på hogm osv. De kan indholde lidt og er også pæne :-)

Anmeld Citér

24. marts 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er 38+0 og skal pakke en taske til sygehuset. Vi bliver der et par dage efter fødslen. Vi har ikke en weekend/ rejse taske, så det leder jeg pt efter. Kan ikke rigtig finde en pæn til en ok pris. Nogle foreslag?

Ikeas kuffert på hjul var perfekt her..

Anmeld Citér

24. marts 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Se selv og med veer er det nu rart at kunne trille tasken..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.