Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Jeg er 38+0 og skal pakke en taske til sygehuset. Vi bliver der et par dage efter fødslen. Vi har ikke en weekend/ rejse taske, så det leder jeg pt efter. Kan ikke rigtig finde en pæn til en ok pris. Nogle foreslag?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan i ikke låne en af familie/venner?
Viventerpådig skriver: Kan i ikke låne en af familie/venner?
Jeg tænker det er dejligt at have en weekend taske. En del af vores familie bor nemlig en times kørsel væk, så vi kan bruge den når vi skal på weekend ved dem
Jeg har et par stykker fra h&m, dunlop, abby dawn osv, det er guldværd med weekend/shoppe tasker. Har du kigget rundt på nettet efter tilbud? Zalando, stylepit og h&m har tit tilbud.
Hvis du vil have en som også er pæn så søg på shopping bags på hogm osv. De kan indholde lidt og er også pæne :-)
Anonym skriver: Hej piger. Jeg er 38+0 og skal pakke en taske til sygehuset. Vi bliver der et par dage efter fødslen. Vi har ikke en weekend/ rejse taske, så det leder jeg pt efter. Kan ikke rigtig finde en pæn til en ok pris. Nogle foreslag?
Ikeas kuffert på hjul var perfekt her..
Se selv og med veer er det nu rart at kunne trille tasken..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128