At mærke liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej. Tænker om det er normalt ikke at have mærket min lille guldklump siden ved 9 tiden i morges? 

Er 32+6. Håber i kan hjælpe lidt med ro i sindet...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej. Tænker om det er normalt ikke at have mærket min lille guldklump siden ved 9 tiden i morges? 

Er 32+6. Håber i kan hjælpe lidt med ro i sindet...

Har du prøvet de gense råd? Altså at drikke noget meget koldt og derefter ligge stille en times tid? Puffe lidt til maven og se om ikke baby puffer lidt tilbage?

Har du evt haft travlt i dag, og lavet en masse? Så er kan baby nemlig sagtens havde bevæget sig lidt uden at du har lagt mærke til det. 
Har du nogen fornemmelse af hvordan baby ligger? Hvis baby ligger med ryggen ud mod dit maveskind kan det nemlig godt være sværere at mærke babys spark. 
Det kan selvfølgelig også bare være at baby har en off dag og måske sover en masse. 

Hvis du er nervøs ville jeg ringe til jdm eller fg

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Har du prøvet de gense råd? Altså at drikke noget meget koldt og derefter ligge stille en times tid? Puffe lidt til maven og se om ikke baby puffer lidt tilbage?

Har du evt haft travlt i dag, og lavet en masse? Så er kan baby nemlig sagtens havde bevæget sig lidt uden at du har lagt mærke til det. 
Har du nogen fornemmelse af hvordan baby ligger? Hvis baby ligger med ryggen ud mod dit maveskind kan det nemlig godt være sværere at mærke babys spark. 
Det kan selvfølgelig også bare være at baby har en off dag og måske sover en masse. 

Hvis du er nervøs ville jeg ringe til jdm eller fg

Ja har prøvet det hele, ingen respons. 

Har lagt på sofaen hele dagen med utilpashed, så heller ikke den store aktivitet. 

Er ikke som sådan nervøs, bare ekstremt usikker, da det er den første.

Anmeld Citér

23. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Har lagt på sofaen hele dagen med utilpashed, så heller ikke den store aktivitet. 

Jeg havde en del dag hvor jeg ikke rigtig synes jeg mærkede baby. Jeg var super nervøs førstegangs gravid, så jeg ringede ofte  

Som regel fik jeg kørt ctg og fik at vide at alt var fint. Baby bevægede sig bare så jeg ikke lige kunne mærke det, eller havde tilfældigvis sovet det meste af den dag. Det er meget normalt. 

Så altså hvis du ikke er nervøs så se tiden lidt an. Bliver du nervøs så ring og hør hvad de siger på fg. De er der jo for at hjælpe

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Når du selv har følt dig utilpas vil jeg anbefale dig at kontakte FG. I fødegangens brochure står der også, at man skal kontakte dem hvis det ikke hjælper at drikke noget koldt eller puffe til maven.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når du selv har følt dig utilpas vil jeg anbefale dig at kontakte FG. I fødegangens brochure står der også, at man skal kontakte dem hvis det ikke hjælper at drikke noget koldt eller puffe til maven.

Hvad er det for en brochure? Jeg har ikke rigtigt fået så meget info om hvad man skal hvornår og hvad man kan gøre i de forskellige situationer...

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvad er det for en brochure? Jeg har ikke rigtigt fået så meget info om hvad man skal hvornår og hvad man kan gøre i de forskellige situationer...

Denne her Hvis jeg var dig ville jeg i hvert fald ringe. Så kan de altid vurdere om de vil se dig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Denne her Hvis jeg var dig ville jeg i hvert fald ringe. Så kan de altid vurdere om de vil se dig. 

Tak. :-)

Har mærket en lille smule til ham nu her, men ingen forbedring på min utilpashed.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har mærket en lille smule til ham nu her, men ingen forbedring på min utilpashed.

Det var dejligt  

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min jordemoder anbefalet altid at man følger sin mavefornemmelse. Hvis du er bekymret så kontakt FG 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.