Gravid og nyt job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Helt enig.  

Vi vil gerne ha 3 børn inden.vi begge er 30, men nu må vi se om det lykkes. Vi begge 26. 

Hvor gamle er dine børn ? 

Ja, men om ikke andet så er der da nummer 2 på vej og I har nogle år at løbe på endnu 

Min ældste er 3 1/2 og den næste i maven kommer slut juli! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, men om ikke andet så er der da nummer 2 på vej og I har nogle år at løbe på endnu 

Min ældste er 3 1/2 og den næste i maven kommer slut juli! 

Hvor skønt. Det en dejlig alder.  

Uh ha det jo igen om lidt. Ved i hvad i får så. 

Vores bliver 1 år i april. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er ikke så sikker faktisk. Men vil skyde på en 4-5 uger. Havde sidst mens d. 20 feb. 

Okay! Men jeg ville nok vente med at sige noget på jobbet før du har været til en scanning og er lidt mere sikker. Men ville ikke betænke mig med at sige det inden prøvetiden var ovre. Bare sørg for at fortælle det til din fagforening inden du siger noget så ved de nemlig at din chef får det af vide! Bare så du er på den sikre side. Man kan jo sagtens fyre en gravid, de skal bare finde et andet grundlag, men det er svært!!  

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvor skønt. Det en dejlig alder.  

Uh ha det jo igen om lidt. Ved i hvad i får så. 

Vores bliver 1 år i april. 

Tjaaa til tider er det en bedre alder end andre   Vi har mange kampe, men mindst ligeså mange smil og sjove samtaler. 

Tager hatten af for I får dem med så kort mellemrum, da vores datter var 1 år var jeg overbevist om jeg aldrig skulle have flere 

Ja det er snart igen   Vi har en pige og der er en dreng i maven 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay! Men jeg ville nok vente med at sige noget på jobbet før du har været til en scanning og er lidt mere sikker. Men ville ikke betænke mig med at sige det inden prøvetiden var ovre. Bare sørg for at fortælle det til din fagforening inden du siger noget så ved de nemlig at din chef får det af vide! Bare så du er på den sikre side. Man kan jo sagtens fyre en gravid, de skal bare finde et andet grundlag, men det er svært!!  

Tjaaa det jo det  

Jamen Jeg regner med jeg lige bliver undersøgt a lægen og måske bestiller en tidlig scanning for a være "sikker" men puha det svært. Egentlig burde det jo ikke være det. Men jeg er bare lidt nervøs for reaktionen. Når jeg lige er startet efter barslen. Og som i lige mener jeg i mandags 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tjaaa til tider er det en bedre alder end andre   Vi har mange kampe, men mindst ligeså mange smil og sjove samtaler. 

Tager hatten af for I får dem med så kort mellemrum, da vores datter var 1 år var jeg overbevist om jeg aldrig skulle have flere 

Ja det er snart igen   Vi har en pige og der er en dreng i maven 

Vi har altid været enige om der ikke skulle gå lang tid imellem. Men vi begyndte for en 4 - 5 mdr siden a prøve. Det svært a sige hvor lang tid såen noget tager. Vi prøvede 10 mdr med den 1. 

Men jeg tænker også på  om det måske er lidt tidligt.  Men som sagt. Hvem ved hvornår næste " mulighed" er der. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi har altid været enige om der ikke skulle gå lang tid imellem. Men vi begyndte for en 4 - 5 mdr siden a prøve. Det svært a sige hvor lang tid såen noget tager. Vi prøvede 10 mdr med den 1. 

Men jeg tænker også på  om det måske er lidt tidligt.  Men som sagt. Hvem ved hvornår næste " mulighed" er der. 

Ja okay det er også hurtigt efter. Men man kan jo ikke planlægge alt og som du selv skriver så kan man ikke vide hvor lang tid det tager 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja okay det er også hurtigt efter. Men man kan jo ikke planlægge alt og som du selv skriver så kan man ikke vide hvor lang tid det tager 

Det jo det.  

Så nu ser vi tiden an 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.