Spørgsmål om ivf tilmelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2016

Mortil2piger18

Hej tøser nu kom dagen ENDELIG er begyndt at bløde. Der står i det info brev at jeg skal melde mig til over mail og at første blødningsdag er den dag hvor man bløder fra om morgenen af, og senere i brevet står der "første blødningsdag er den dag hvor du bløder før kl 12 ellers er det først dagen efter som er første dag"  jeg startede med at bløde idag 13.30 ca. 

I mailen skal jeg så skrive dato for første blødningsdag, skal jeg så skrive  den rigtige dag og tid ? Altså D. 23 kl 13.30 eller hvad? Jeg kan forstå at jeg først skal melde mig til imorgen, så skal jeg først skrive mailen imorgen tidlig? De tjekker mail kl 9 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Eithz85

Kærlighedogkildevand skriver:

Hej tøser nu kom dagen ENDELIG er begyndt at bløde. Der står i det info brev at jeg skal melde mig til over mail og at første blødningsdag er den dag hvor man bløder fra om morgenen af, og senere i brevet står der "første blødningsdag er den dag hvor du bløder før kl 12 ellers er det først dagen efter som er første dag"  jeg startede med at bløde idag 13.30 ca. 

I mailen skal jeg så skrive dato for første blødningsdag, skal jeg så skrive  den rigtige dag og tid ? Altså D. 23 kl 13.30 eller hvad? Jeg kan forstå at jeg først skal melde mig til imorgen, så skal jeg først skrive mailen imorgen tidlig? De tjekker mail kl 9 

Du skal ringe derud på den 1 første rigtige blødningsdag, det vil sige dag 2 i din mens ☺️☺️☺️ 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Flødebollen

Kærlighedogkildevand skriver:

Frisk blod før kl 12 er 1. Cyklusdag. Efter kl 12 er det dagen efter der er 1. CD

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.