Madlog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
2 synes godt om
23. marts 2016

Tin

Profilbillede for Tin

Ja jeg har netop købt 4 ugers brug, og det ser rimelig overskueligt ud.

Men hvordan fungerer madberegneren?

Og de kcal der står man kan spise om dagen, er det så beregnet ud fra den vægt man vil ned på?

Ellers glæder jeg mig til at komme igang.  Skal gerne have smidt 28 kg, så der er et stykke vej, men føler mig motiveret efter en lang træls periode.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

chas12

Tin skriver:

Ja jeg har netop købt 4 ugers brug, og det ser rimelig overskueligt ud.

Men hvordan fungerer madberegneren?

Og de kcal der står man kan spise om dagen, er det så beregnet ud fra den vægt man vil ned på?

Ellers glæder jeg mig til at komme igang.  Skal gerne have smidt 28 kg, så der er et stykke vej, men føler mig motiveret efter en lang træls periode.

Du taster alle ingredienserne ind i madberegneren og så kan du f.eks taste ind at du spiser 250g af retten og så fortæller den hvor mange kcal du har fået - så smart��

Og ja hvis du gar tastet alt ind med vægt osv så vil den skrive hvor mange kcal du skal spise om dagen for at opnå det ønskede vægttab��

Anmeld Citér

24. marts 2016

Tin

Profilbillede for Tin
chas12 skriver:

Du taster alle ingredienserne ind i madberegneren og så kan du f.eks taste ind at du spiser 250g af retten og så fortæller den hvor mange kcal du har fået - så smart��

Og ja hvis du gar tastet alt ind med vægt osv så vil den skrive hvor mange kcal du skal spise om dagen for at opnå det ønskede vægttab��

Har lavet en suppe som jeg er ved at skrive ind i madberegneren... Når alle madvarerne er tilføjet, står der rå vægt i bunden.

Herefter står der tilberedt vægt...er det portionen jeg tager der skal stå der, eller er det vægten på den færdige suppe?

Anmeld Citér

24. marts 2016

Christabelle

Tin skriver:

Har lavet en suppe som jeg er ved at skrive ind i madberegneren... Når alle madvarerne er tilføjet, står der rå vægt i bunden.

Herefter står der tilberedt vægt...er det portionen jeg tager der skal stå der, eller er det vægten på den færdige suppe?

Det er vægten på den færdige suppe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.