Sat lidt tilbage, forstår intet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. marts 2016

Anonym trådstarter

Er i dag 11+0 og vores baby er lavet gennem IVF. Der er altså ingen tvivl om fostrets alder. Jeg var til en scanning i sidste uge hvor alt så fint ud, hjertet slog løs, men hun målte den kun til at være svarende 9+6. Det undrer og bekymrer mig naturligvis.

eller skal jeg bare tænke, at det er skide svært st måle præcist når de er så små? Ved hvor lidt der skal til på muse markøren før tallet ændrer sig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kan godt forstå at det er lidt utrygt - og det er også en del at blive sat tilbage nu... men det er helt normalt at det rykker lidt, både pga. babys vækst og som du skriver, fordi det hele er svært at måle... men hvis du er utryg synes jeg at du skal kontakte klinikken hvor du har været i behandling?

Ps: Jeg har også en IVF'er i maven og har termin to dage før det giver mening ift. oplægning

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg kan godt forstå at det er lidt utrygt - og det er også en del at blive sat tilbage nu... men det er helt normalt at det rykker lidt, både pga. babys vækst og som du skriver, fordi det hele er svært at måle... men hvis du er utryg synes jeg at du skal kontakte klinikken hvor du har været i behandling?

Ps: Jeg har også en IVF'er i maven og har termin to dage før det giver mening ift. oplægning

Ved ik rigtig om de kan hjælpe mig, da det ik var der jeg blev scannet?

måske er det væsentligt at nævne st jeg søndag var 10+4 og hun målte den til 9+6.. Men hjertet slog så fint, så måske keg bare skal slå koldt vand i blodet..

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Klinikken sagde, det var helt normalt. Så længe vi havde set og hørt hjertet slå så fint og set blodtilstrømning, skulle vi ikke bekymre os, da det var marginaler der afgjorde det- om krydserne var blevet placeret korrekt på hoved og hale etc.

Anmeld Citér

23. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Ved ik rigtig om de kan hjælpe mig, da det ik var der jeg blev scannet?

måske er det væsentligt at nævne st jeg søndag var 10+4 og hun målte den til 9+6.. Men hjertet slog så fint, så måske keg bare skal slå koldt vand i blodet..

Tænkte blot at de måske kunne berolige dig lidt og evt. tilbyde en kontrolscanning, hvis de også synes at der var grund til bekymring.

Det lyder nu meget fredsommeligt det hele og netop som du skriver, så er det super svært at må så små marginaler...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.